Hayer Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hei! På tide med en worklog på dette prosjektet PC-en krasja for noen dager siden å da begynte jeg å lage nytt kabinett. Så har ikke kommet allhverdens, men er godt i gang. Idé --------------------------------------------- Ideen var å ta det gammel kabinettet og bygge på en del til på toppen for vannkjøling, og annet dilldall. Vannkjølingen er ikke bestilt, men kommer nok med tiden(aka pengene). Skjermkort mod ---------------------------------- Har et EVGA 8800GTS som jeg kastet på en ekstra kjøler over minnet etter som jeg skal kjøre Intel sine nye chipset uansett så SLI blir det i hvertfall ikke, men mindre det skjer store endringer på hardware fronten. Lite bilde av arbeinds-"benken" som kan syntes gjennom alt rotet. Skjermkortet med deksel på... Viften ligger utenfor.. Skjermkortet med deskelet tatt av. *Glemte å ta bilde når jeg skjærte til hull til viften, men jeg lover, det var ikke spennende ... Dekselet lakkert Dekselet og den nye viften fra undersiden Dekselet og viften fra oversiden(NB, før jeg lakkerte) *Siste bilde kommer snart, drar på hytta i morra så tviler på at det kommer med det første. HD-Ramme Lys Mod ------------------------ Kommer så snart jeg får lodda ferdig siste bit. Og la oss ta kommentarer her folks! Å bare for å få sakt det, ja jeg er sløv til å ta bilder. Endret 18. februar 2008 av Hayer Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Merket du noen forskjell på temperaturen med den vifte-modden da? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Det viser seg at skjermkort modd'en har senket temp'n på skjermkortet med 6grader Bilder kommer senere i kveld eller i morgen Har blitt gjort litt, men ikke alt har blitt "captured" Har montert PC-en midlertidig og sitter å clocker å fixer trådløs etc Atm, så driver jeg å "fikser" den trådløs'n... Endret 28. februar 2008 av Hayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå