Gå til innhold

Hulk! Red Hulk, Warbound

Anbefalte innlegg

Som mange har fått med seg " liker og tro at det er mange, men i realiteten så er det nok veldig få " som vet at Hulk er tilbake etter world war hulk som var etterfølgeren til Planet hulk på mange måter. Hulk 01 er første issue som handler om starten på den røde hulk, i dag dukket previewet for Hulk 02 opp. Første gang vi ser Red Hulk i aksjon, Her

Er ikke mye informasjon ute om hva Red hulk egentlig er, det hele er et mysterie med en mord gåte. Men er absolutt verdt og få med seg, Green Hulk den vi alle elsker kommer tilbake i issue 04 og da er det lovet en smash fest som aldri før har vært sett. På onsdag kommer issue 02 og da er det Iron Man som virkelig skal få gjennom gå.

Jeg tenkte at denne tråden skulle ta for seg alt av hulk, og da gjelder også incredible hercules, warbound og damage controll. Som er spinnoffs fra World War hulk. Og Son of Hulk når den tid kommer. Her er et par og kose seg med solicits.

Hulk 01:

Hulk01AcunaCover.jpg

Hulk 02:Written by JEPH LOEB

Pencils & Cover by ED MCGUINNESS

50/50 Variant Cover by TBA

“WHO IS THE RED HULK?,” Part II

After last issue's shocking murder, there's evidence on the S.H.I.E.L.D. Helicarrier that will bring down the killer. So...The Hulk is going after it — and might bring down the Helicarrier instead! The one person standing in the Hulk's path — Iron Man! Also, the return of the LAST person you ever expected to see! Game on!

HULK002_col.jpg

Hulk 03:Written by JEPH LOEB

Pencils & Cover by ED MCGUINNESS

Variant Cover by MARKO DJURDJEVIC

Not a flashback! Not a dream! Together again for the first time! The battle you NEVER thought you'd see -- The Hulk Vs. The Abomination! But...wait, we've seen that lots of times! Well... No you HAVE NOT. And it isn't just because superstars Jeph Loeb & Ed McGuinness are bringing it to you for the first time -- it's because if you've been reading the Hulk (yes, we know there's one or two of you), it CAN'T be possible! But it is -- AND IN COLOR -- LOTS OF THEM! The pulse-pounding, gamma-spawned action adventure continues in Hulk #3!!!

HULK003_col.jpg

Hulk 04: Written by JEPH LOEB

Pencils & 50/50 Covers by ED MCGUINNESS

This is it. The one you've been SMASHING for. The Green Hulk RETURNS! It's Green Hulk Vs. Red Hulk -- but the real loser is the Planet Earth. There have been knock-down-dragger-outters in the Marvel Universe -- but nothing like this! Plus, who gave the Watcher such good seats??? If you read ONE comic book this month, it's gotta be HULK -- or SUFFER THE CONSEQUENCES!

HULK2004_col.jpg

Bare for og nevne det, incredible hulk og warbound er to serier som er utrolig gode. Mye action og dybde, burde sjekkes ut for de som er fans av Hulk. Alt skal ha en sammenheng med hulk når The red Hulk saga'n og secret invasion er ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, starter med Hulk 02. Joo helt greit, fikk se litt red hulk action og opplysende med tanke på Rick Jones. Men trur det ligger noe mer bak der. Uansett her er et par bilder som viser hvor badass red hulk er ;) whoever it is, så vil Hulk så problemer med og ta han fordi han er såpass voldelig.

158994.jpeg

158996.jpeg

Nå, warbound. Fantastisk issue! jævla miek, håper han dør en brutal og painfull død. Waynebro, hva faen driver du med? Enda en taktikk eller er det noe på gang?

158997.jpeg

Vær så snill, ikke drep Hiroim. Han er så jævla kul, men har lenge vært spekulert i at han kommer til og dø fordi marvel ikke vil gjøre gruppa til hulk alt for mektige. Vi vet ganske sikkert at en gang i framtiden kommer Warbound, hulk og antagligvis sønnen hans til og slå seg til ro ett eller anna sted. Om det blir på saakar eller et anna sted i universet, evt gammaworld vet vi ikke. Men er trolig at en av de mektige i warbound kommer til og dø sånn at hulk & warbound ikke skal bli for mektige sammen. Vannsklig og lage historier da. Anyway, fyfaen som incredible Hercules tar av. Ares er litt av en utspekulert jævel, gleder meg til og se neste issue hvor de skal gå all out mot hverandre.

Lenke til kommentar

Kun fordi at du ikke skal føle deg alene i tråden så kan jeg skrive noen ord :p

Planet Hulk kjøpte jeg fram Amazon for en stund siden, var veldig skeptisk til boken siden jeg aldri har vært noe særlig glad i hulken, men etter at jeg leste Planet Hulk så endret det seg drastisk. Nå kan jeg knapt vente på World War Hulk som ligger inne på Pre-order. Liker å ha alt samlet innenfor en perm, gidder ikke lese på PC-en :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jau, da var incredible hercules ved sin slutt for denne historien. OG shield lever forsatt ;) Cho har et hjerte, visste han ikke ville bli en badguy, " This world is girdling for a new war " ;P Gleder meg til neste issue, herc må samle de mektigste gudene verden har sett og lage et team som skal sloss mot skrulls ;) Blir spennende, hvis de virkelig skal ha de mektigste vesene verden noen gang har samlet så burde de få med Hulk. Er også mye rykter om at Hulk kommer til og joine dem for og sloss mot skrulls. Men lite trolig ,P Så ! Ares, fyfaen for en jævel. Var en jævla kul fight mellom herc og bror hans.

Warbound, Visste det! Ingen som døde, var spennende. Men ser mer fram til neste issue, " Miek: I got one last secret to tell " tipper den blir god ,P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå ble jeg i godt humør ;)

Don't have a coronary, but here's an Olivier Coipel variant cover for an upcoming Hulk issue:

HULKTHE_COV_VAR_COL.jpg

Diskuter? Skulle heller ønske at vi så the one and only hulk mot Thor. Dvs Greenhulk, de har alltid endt i en staalmate før. Gjør det sikkert nå også, men skal nevnes at Thor har kontroll over hele odin krafta fortiden ,) Så blir uansett spennede, men en anna update. Folk på marvel,og andre communities begynner og bli forbanna over at hulk får så liten oppmerksomhet fortiden. Er også enig i mye av det, en anna hulk med rick eller noe andre er brukt før. Og en dårlig ide. Men får se hvordan detta ender opp, kommer ikke til og droppe hulk uansett hvordan det går.

Lenke til kommentar
Nå ble jeg i godt humør ;)
Don't have a coronary, but here's an Olivier Coipel variant cover for an upcoming Hulk issue:

HULKTHE_COV_VAR_COL.jpg

Diskuter? Skulle heller ønske at vi så the one and only hulk mot Thor. Dvs Greenhulk, de har alltid endt i en staalmate før. Gjør det sikkert nå også, men skal nevnes at Thor har kontroll over hele odin krafta fortiden ,) Så blir uansett spennede, men en anna update. Folk på marvel,og andre communities begynner og bli forbanna over at hulk får så liten oppmerksomhet fortiden. Er også enig i mye av det, en anna hulk med rick eller noe andre er brukt før. Og en dårlig ide. Men får se hvordan detta ender opp, kommer ikke til og droppe hulk uansett hvordan det går.

Når Thor har odinkrafta så tror jeg nok at Red Hulk må se seg slått, jeg håper i allefall det :p

Lenke til kommentar

Warbound slutta jo helt mongo, er dere ikke enige? Kate fikk kreftene til " skal ikke spoile ;P " og xxx død??

Var en svak slutt på pak sin run i warbound, får håpe hercules ikke slutter likt som planet hulk og alt pak rører gjør ;P Han har en smak for overdramatiske endings, må også be om at vi ikke må vente 2-3 år før vi får slutten på warbound wrappa up.

Lenke til kommentar

Hulk 03, vet ikke helt hva jeg skal si. Men jeg er luta lei Rulk, hiv han bort og forsett historien om den grønne hulk. Oh, did i forget to mention.... childish hulk er back. forfaen tenk og være så dumme og hive bort green scar versonen. han hadde så mye potensiale, dummeste de har gjort siden de sletta 20 år med spiderman historie.

A-bomb var visst rimelig sterk ;P han ble ikke grusa av redhulk. Skal ikke se bortifra at neste issue når rulk går oppimot hulk så grise banker rulk, hulk bare for at leob skal bygge opp en ny karakter. OG hvem er rulk? Spørsmålet står forsatt.....

Lenke til kommentar
Hulk 03, vet ikke helt hva jeg skal si. Men jeg er luta lei Rulk, hiv han bort og forsett historien om den grønne hulk. Oh, did i forget to mention.... childish hulk er back. forfaen tenk og være så dumme og hive bort green scar versonen. han hadde så mye potensiale, dummeste de har gjort siden de sletta 20 år med spiderman historie.

A-bomb var visst rimelig sterk ;P han ble ikke grusa av redhulk. Skal ikke se bortifra at neste issue når rulk går oppimot hulk så grise banker rulk, hulk bare for at leob skal bygge opp en ny karakter. OG hvem er rulk? Spørsmålet står forsatt.....

Det er jo ikke sikkert at han har blitt dum igjen, men om han har blitt det så blir denne serien fort enda dårligere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Godt spørsmål, hulk har kun gått en vei etter world war hulk. Og det er nedover, planet hulk er forsatt den beste comic'n jeg noen sinne har lest, håper Skaar son of hulk blir like episk. Ellers er det jævla lite som skjer, virker som om guta i marvel bygger opp en ny supervillian. SKulle ikke forundre meg om han banker dritten ut av hulk og thor bare for og få litt hype. Så får vi selvfølgelig ingen ny Hulk issue denna måneden, så historien går treigt bortover.

Får King Size hulk, men har ikke noen tro på bladet. Siden det handler om RUlk " Red Hulk "

http://www.marvel.com/news/comicstories.36...Video_Interview

sjekk ut denna ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

.... king size hulk sugde, hater red hulk så jævlig. eneste kule var og se banner sin brain in the works ;P Ellers banker red hulk møkka ut av en wendigo som green hulk pleide og slite med ;P veldig mange unødvendige storys, med avengers og dritt. Men she-hulk skal visstnok samle en gruppe ? wtf

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja, er lattlig. Hulk serien går bare nedover spør du meg, virker som om de prøver og lure folk til og lese serien ved og sjokkere. Men får håpe Greg lever opp til ryktet sitt, i mogren starter Skar son of hulk. og er previews ute, og skal si det ser virkelig bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...