Gå til innhold

Apple iPod Touch, kjøp nå eller vent litt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med tanke på at prisen vil synke etter noen måneder, så koster jo 8 gb ipoden 2200,- og den får 16 gb ca 2900,- så er jo spørsmålet mitt om det er like greit å vente til 16 gb er samme pris som 8 gb er nå

Du får 8Gb versjon til under 2000 kr no. + 16 GB ligg vell rundt en 2700-2900.

Vist du velger og vente på 32 GB versjon så vil vel 8 koste mye mindre og 16 ligge på litt over 2300kr i følge elkjop.no og 32 koste rundt 3000 kr i første kvartal.

Da blir det med 1.1.3 oppdatering og medfølger av maps, stocks weather, mail, notes og wiggling funksjon medfølger i prisen.

1.1.3 ipod touch upgrade packpage video.

post-130229-1203594004_thumb.jpg

post-130229-1203594030_thumb.jpg

post-130229-1203594074_thumb.jpg

Endret av andriesa
Lenke til kommentar
ok, da er vell det lurere å vente til ipod'en får de nye oppdateringene.

men et spørsmål til, hvor plugger jeg inn hodetelefonene? og støtter bare ipod sine engen hodetelefon?

Hodetelefonene plugger du under ipod rett at me der du plugger inn laddekabelen, Er faktisk en ganske praktisk plass og ha den vist du eks skal ut eller jobb/skolen.

Nei du kan bruke uansett headsett men jeg har hørt at lyden blir lavere på enkle headsett vet ikke om det bare er et rykte men jeg bruker no koss headsett og har ikke hatt noen problemer med lyden.

ipod-touch.jpg

BTW: vist du kjøper ipoden så vil du få med en liten gjennomsiktig firkant tja brikke som virker helt menings løs men som egentlig kan brukes som en holder for ipoden, jeg som klart greide og rote den bort etter 2 timer.

ipod-touch-unpacking-18.jpg

Endret av andriesa
Lenke til kommentar
ok, da er vell det lurere å vente til ipod'en får de nye oppdateringene.

men et spørsmål til, hvor plugger jeg inn hodetelefonene? og støtter bare ipod sine engen hodetelefon?

Men herregud. : D

Vente på oppdateringene? de er jo ute.. men folk som selger brukt selger gjerne ikke med de nye funksjonene.

Så kjøp i apple butikk. eller en noenlunde "oppdatert" elbutikk/nettbutikk

Lenke til kommentar

jeg orker pika meg ikke å betale 3000,- for en mp3 spiller med 16 gb lagringsplass når jeg klarer å vente noen måneder slik at prisen synker med noen hundre kroner

jeg orker pika meg ikke å betale 3000,- for en mp3 spiller med 16 gb lagringsplass når jeg klarer å vente noen måneder slik at prisen synker med noen hundre kroner

Lenke til kommentar

trengte litt info og fikk tipset om å kjøpe ipoden når 1.1.3 oppdateringen kan fås kjøpt med ipoden så jeg slipper å betale får oppdateringen senere, etter det jeg forsto av linken andriesa la ut, dermed har jeg kommet til den konklusjon at jeg venter til oppdateringen kan fås kjøpt med ipoden og i tillegg venter jeg til 16 gb spilleren synker i pris

Lenke til kommentar
De fleste Appleprodukter faller ikke i pris med tiden, de holder seg på samme prisnivå.

Noen produkter har gått ned et par hundre kroner i forbindelse med oppdateringer, men de faller ikke i pris til vanlig.

(HENRIK C) Det er helt feil det du sier jeg har kontakter av folk som bestiller og kjøper i fra apple jeg vet temmelig godt det jeg snakker om du kan tydelig vis ta deg en kjikk på nette så finner du det samme.

prisene blir og falle me flere hundre lapper etter at 32 GB versjon blir lansert og da kommer iphone til og øke fra 4 til 8 og ipod kommer til og senke prisene enda mere på for eks 8GB verson av ipod touchen til lang under 2000 kr

Lenke til kommentar
komma eller punktum?

Takk

EDIT: Det kan du IKKE si med hånden på hjerte i.o.m at du ikke er en talsmann for Apple : ]

Selv syns jeg det er ganske dumt å "vente til prisen synker" Det kommer alltid noe nytt, og en gang må en jo kjøpe det.

da er vel du en økonom analytiker siden du vet så mye om den internasjonale markedet

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
komma eller punktum?

Takk

EDIT: Det kan du IKKE si med hånden på hjerte i.o.m at du ikke er en talsmann for Apple : ]

Selv syns jeg det er ganske dumt å "vente til prisen synker" Det kommer alltid noe nytt, og en gang må en jo kjøpe det.

da er vel du en økonom analytiker siden du vet så mye om den internasjonale markedet

Han får gjør sitt eget valg, Om han vil vente med og kjøpe den eller ikke.

Jeg har sakt det jeg vet.

Et par hundre lapper spart er et par hundre lapper spart som man kan bruke på eksempel tilbehør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...