Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sub(er)+kasse, hva er det beste kjøpet?

thomassim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den L5 kassa kunne jeg skaffet for under 4k ;)

Kunna ha skaffet den rundt 500kr billigere selv, men de jeg kjøpte den hos har butikk 15min unna, de har god service, veldig hjelpsomme, jeg har kjøpt alt av anlegg derfra og jeg har meget god erfaring fra de.. Så da får det bare være om den er billigere andre steder ;)Fyrer glatt av noen hundre ekstra for å kjøpe noe fra "kjentfolk" og lokalsjapper fremfor f.eks over internett.. Kunne ha bestilt 2stk 10" l5 fra USA for 1800+ 2x10" kicker kasse til 800= 2600kr.. Men da hadde jo alt av garantier ryki, ihvertfall her til lands! Hvis det skjer noe galt, så liker jeg å vite at alt av garantier etc er i orden, og at jeg bare kan kjøre 10-15min for å levere kassa..

Jeg kjøpte meg en JBL PX300.4 for 1500 spenn fra USA som jeg egentlig skulle brukt på frontsett, men nå begynner anlegget i bilen og bli verdt mer enn selve bilen, så ser ikke lenger poenget med å putte mer elektronikk inn i bilen! Fikk solgt den for 3500kr, så da var det greit!

Lenke til kommentar

er det plutselig NEGATIVT at anlegget er verdt mer enn bilen? Det er jo det som er halve poenget med bilstereo. Selv kjøpte jeg bil for 4000 og anlegg for drygt 20000,-

...and still counting. Blir nye 8" i hatthylla når jeg kommer hjem. Focal tenker jeg.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...