Straits Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Skal kjøpe meg nytt lydkort ettersom jeg ikke blir kvitt støyen fra mitt audigy 2 kort. Nå har jeg rivi ut det og kjører kun optisk ut på hovedkortet, (det fungerer ganske mye bedre, dog ikke bra). Jeg trenger kun stereo, ikke alle disse surround utgangene, de blir ikke brukt uansett Lydkortet skal gi lyden til Yamaha RX-V3800 og Infinity Beta 50 Noen forslag? Har sett litt på Onkyo wavio se-90pci, er dette midt i blinken for meg? EDIT: HD-Lyd er jo noe jeg kunne tenke meg... Endret 18. februar 2008 av X-c@libR Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 onkyo se-90pci er ett knallkort basert paa via envy24ht, med god dac og analog utgang, saa ja det funker bra til slik bruk. andre kort du kan vurdere er esi juli@ og m-audio audiphile 192 - selv valgte jeg juli@, og er kjempefornoeyd Lenke til kommentar
Straits Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Har også vurdert det Esi Juli@ kortet, hva er i hovedsak forskjellene på disse da? Og finnes det noen lydkort på markedet som er klar for HD-lyden? Isåfall, hvilke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Forskjellene gaar vel mest paa DAC/analog, og skal ikke vaere spesielt store. Hva mener du med HD-lyd? alle de jeg nevnte har mulighet for 192khz/24bits, noe som saavidt jeg vet er det heftigste av lydformat du faar tak i idag. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Forsterkeren min kjøpte jeg pga den hadde støtte for de nye formatene Dolby TrueHD, DTS HD og DTS-HD Master Audio. Finnes det lydkort i dag som støtter dette? Eller er det fremmover i tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå