Gå til innhold

GeForce ti4800SE vs. Radeon 9500PRO

solar256

Anbefalte innlegg

ti4800se banker ati9500pro i alt som ikke har noe med AA eller AF.

Ferdig med det.  :shrug:  

Ati 9500pro er feks. ikke bra nok til å spille battlefield 1942 med AA og/ eller AF på, og det er dessuten mye dårligere enn ti4800se til å spille det uten AA eller AF på.

Linker takk,så du kan bakke opp det siste du sier.Og du er vel en av de som ser forskjell på 70 og 80 fps?tenkte det.Derfor skal jeg si det en gang til AA og AF er hva som teller.GET IT.

Prøv å være mere saklig istedenfor å slenge ut påstander.

Robbin :D Uten AA eller AF er gf ti4200 litt raskere, men med AA og AF på er det bråbrems for gf ti 4200.

Om du er så sikker i din sak kan du jo finne noen linker selv for å motbevise han.

Det har jeg allerede gjort,les gjenom på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Robin B Ja det har du, og var forskjellen så store der da mellom GF 4200 og radeon 9500/pro?

Den teste hadde eg lest jo, så eg trudde du hadde funnet noen andre som var bedre. Derfor den kommentaren som eg skrev lenger oppe i tråden?

Forskjellen er jo bare 2-3 fps uten AA eller AF.

Hvist du har lest den testen ser du også at forskjellen er større noen ganger enn 2-3 fps.Men etter lyser poenget ditt??Det er jo soleklart at 9500Pro er raskere enn Ti4200,og med eye candy som jeg skrev BY BY NV.

Du kan jo se her.

http://www.hardocp.com/article.html?art=Mzk2LDM=

Lenke til kommentar

Robin B: Det var noe annet ja, i Unreal Tournament 2003? Men så du det motsatte i Serious Sam 2?

Du må ikke missforstå meg robin, er ikke noe ati motstander eg. Er bare bra at ati har laget et så bra kort med radeon. Men eg har aldri hatt et ati basert grafikkort, grunnen er enkel.

Før hadde de store problemer med driverne til skjermkortene sine, har ikke sett mangen som har hatt problemer med dem nå med ny radeon kortene.

Lenke til kommentar
Robin B: Det var noe annet ja, i Unreal Tournament 2003? Men så du det motsatte i Serious Sam 2?  

Du må ikke missforstå meg robin, er ikke noe ati motstander eg. Er bare bra at ati har laget et så bra kort med radeon. Men eg har aldri hatt et ati basert grafikkort, grunnen er enkel.

Før hadde de store problemer med driverne til skjermkortene sine, har ikke sett mangen som har hatt problemer med dem nå med ny radeon kortene.

Vet ikke selv hvordan det har vært med Ati og driver problemer,siden det første Ati kortet mitt var R8500 som jeg ikke har hatt problemer med og det samme med R9700Pro som jeg har nå.Er hverken Pro Ati eller Pro Nv,men min favoritt før var Matrox helt til det gikk mindre bra.Det jeg fokuserer på nå er bilde kvalitet,og der er Ati best siden Fps er kommet så høyt at det ikke spiller så stor rolle.

Det samme som forskjellige hardware sider,de fokuserer mere og mere på bilde kvalitet.

Lenke til kommentar

Hvordan klokker man?

Har MSI ms-starforce geforce4 TI 4800 SE AGP8X.

Har også et lite problem.Jeg kan ikke spille nightfire,hopper bare ut i windows ved oppstarten.Har de nyeste driverne til kortet så jeg lurer på om det kan være det eller noe annet.Noen meninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...