Beges Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei alle sammen! For første gang har jeg prøvd å lage noe 100% selvlaget i Illustrator, og hva er vel mer naturlig å tenge enn dinosaurer? Har noen noe å si om bildet? Jeg er spesielt misfornøyd med himmelen. Burde det vært en annen farge eller nyanse? Noen andre forandringer vedrørende plassering av elementer og ting jeg burde hatt med? På forhånd takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Flyttet til Visuell Kreativitet, og slettet en del poster som gikk på dette. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 vel. et problem er at du må flytte på munnen til dinosauren. siden hver ende av kjeften tangerer med fjella i bakgrunn ser det nesten ut som om det kommer ut av dinosauren. det gjør også bildet litt flatt. Men ellers var bildet greit. kunne kanskje dytta inn en farge til eller to, om du ikke mente å forholde deg til få farger da, såklart. Hvordan er Illustrator egentlig? har aldri prøvd det men skal visst være bra til lineart og sånt. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 vel. et problem er at du må flytte på munnen til dinosauren. siden hver ende av kjeften tangerer med fjella i bakgrunn ser det nesten ut som om det kommer ut av dinosauren. det gjør også bildet litt flatt.Men ellers var bildet greit. kunne kanskje dytta inn en farge til eller to, om du ikke mente å forholde deg til få farger da, såklart. Hvordan er Illustrator egentlig? har aldri prøvd det men skal visst være bra til lineart og sånt. Hvordan mener du kjeften bør stå i bildet, da? Jeg ville helst holde meg til få farger, det er riktig... Jeg vet nå ikke hva lineart er, men i Illustrator lager man vektorgrafikk. Du kan si at man plotter in punkter, og endrer strekene i mellom for å skape ting. Det er ikke så vanskelig å komme i gang med, egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå