Gå til innhold

Hvordan få fram filene man har lastet ned på Limewire

Ter0nd

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bruker limewire. Men nå som jeg har fått ny pc, har jeg lastet ned den nyeste programvaren av limewire.

Musikken som jeg laster ned kommer bare opp i "bilbotek" i limewire. Jeg vil at de er i en vanlig Windows mappe, slik at jeg kan brenne de osv.

I "bilbotek" i limewire står det c:/program files/limewire, men når jeg går til den mappen, vises de ikke. Jeg har prøvd å gå inn på "mappealternativer" i "værktøy" menyen, og valgt "vis skjulte filer og mapper", men fremdeles kommer de ikke.

Kan disse ligge i en komprimert mappe, eller det er bare limewire som kan vise dem?

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg bruker limewire. Men nå som jeg har fått ny pc, har jeg lastet ned den nyeste programvaren av limewire.

Musikken som jeg laster ned kommer bare opp i "bilbotek" i limewire. Jeg vil at de er i en vanlig Windows mappe, slik at jeg kan brenne de osv.

I "bilbotek" i limewire står det c:/program files/limewire, men når jeg går til den mappen, vises de ikke. Jeg har prøvd å gå inn på "mappealternativer" i "værktøy" menyen, og valgt "vis skjulte filer og mapper", men fremdeles kommer de ikke.

Kan disse ligge i en komprimert mappe, eller det er bare limewire som kan vise dem?

Noen som vet noe?

du kan jo søke etter filene du har lastet ned, så får du vite hvor de ligger....

Lenke til kommentar

Som sagt så i Limewire gå inn på Verktøy - Alternativer. Klikk på Lagring og da ser du under Katalog for lagring hvor filene dine blir lagret. Hvis du ikke har gjort noen forandringer der tidligere, så er standard C:\Brukere\*brukernavn*\Shared. :thumbup:

Endret av elo_
Lenke til kommentar
Som sagt så i Limewire gå inn på Verktøy - Alternativer. Klikk på Lagring og da ser du under Katalog for lagring hvor filene dine blir lagret. Hvis du ikke har gjort noen forandringer der tidligere, så er standard C:\Brukere\*brukernavn*\Shared. :thumbup:

Det har ikke blitt laget noen "shared" mappe for meg.

-Men når jeg laget en ny mappe, og lastet ned, kom de til den mappen.

Men de filene som jeg lastet ned tidligere, lurer jeg fortsatt på hvor er.

Lenke til kommentar
Hei.

Noen som vet noe?

Før filene er ferdig nedlastet ligger de i en mappe som heter incomplete.

Når de er ferdig nedlastet flyttes de til en mappe som heter shared files eller downloads.

Dette kan du justere selv ved å gå inn i innstillinger på Limwire, du kan også justere slik at bare du laster ned, samtidig som du ikke deler filer med andre.

Hvis du deler filer med andre er det ikke bare musikk og filmer de finner hos deg, de kan faktisk laste ned det meste av det du har på din maskin.

Shared files eller my downloads ligger sannsynligvis under documents and settings hos deg og gjerne under ditt brukernavn.

Men du kan sikkert kikke litt under andre alternative mapper som f.eks. mine dokumenter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er en tungvint måte, men det du kan gjøre er å søke opp artist-/band-navnene i Søk-funksjonen til Windows. Du markerer alle sangene som kommer opp under artist-navnet, og trykker Enter. De blir da åpnet i Windows Media Player/iTunes/MediaMonkey etc.

Og så gjentar du prossesen på de andre artistene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er en tungvint måte, men det du kan gjøre er å søke opp artist-/band-navnene i Søk-funksjonen til Windows. Du markerer alle sangene som kommer opp under artist-navnet, og trykker Enter. De blir da åpnet i Windows Media Player/iTunes/MediaMonkey etc.

Og så gjentar du prossesen på de andre artistene.

MEN DE ER SKJULTE, HAR PRØVD ALT!!! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...