Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som har tvetydig oppførsel

Gjest Guest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_forvirret_*

Er en jente som går på skolen min som jeg har hatt litt historie til. Var ute en del ganger i høst og alt var egentlig strålende før hun plutselig endret oppførsel mot meg totalt. Fikk aldri noe svar på hva som var galt selv om jeg spurte rett ut, men jeg forstod det slik hun hadde bestemt seg at hun ikke var interessert lengre. Eksamensperioden kom, så julen og det var bare sporadisk kontakt på msn. Var på god vei til å glemme henne helt, men siden vi har felles bekjente så treffer jeg nå på henne av og til. Det er da at selv uansett hva jeg sier da så svarer hun bare kort og begynner alltid å snakke med andre. Dette tolker jeg jo som tydlige tegn at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre, og det er greit. Problemet er kroppsspråket ikke henger på greip med hva hun sier. Feks at hun på sist fest la seg inntill meg i sofaen og la den ene hånda i fanget mitt. Andre mer subtile ting er at hun aldri flytter seg hvis hun står i veien (enten i døråpninga, foran en skuff, etc) sånn at jeg må fysisk komme borti henne. Skjønner ikke hva hun holder på med, aldri opplevd noe lignende. Skal nevnes at jeg likte dama i høst, og at denne følelsen ligger litt latent fortsatt selv om jeg har holdt på med to andre damer siden det. Så derfor er det litt irriterende at jeg ikke får lagt dette bak meg, selv om kanskje den eneste muligheten er å treffe en annen jente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en jente som går på skolen min som jeg har hatt litt historie til. Var ute en del ganger i høst og alt var egentlig strålende før hun plutselig endret oppførsel mot meg totalt. Fikk aldri noe svar på hva som var galt selv om jeg spurte rett ut, men jeg forstod det slik hun hadde bestemt seg at hun ikke var interessert lengre. Eksamensperioden kom, så julen og det var bare sporadisk kontakt på msn. Var på god vei til å glemme henne helt, men siden vi har felles bekjente så treffer jeg nå på henne av og til. Det er da at selv uansett hva jeg sier da så svarer hun bare kort og begynner alltid å snakke med andre. Dette tolker jeg jo som tydlige tegn at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre, og det er greit. Problemet er kroppsspråket ikke henger på greip med hva hun sier. Feks at hun på sist fest la seg inntill meg i sofaen og la den ene hånda i fanget mitt. Andre mer subtile ting er at hun aldri flytter seg hvis hun står i veien (enten i døråpninga, foran en skuff, etc) sånn at jeg må fysisk komme borti henne. Skjønner ikke hva hun holder på med, aldri opplevd noe lignende. Skal nevnes at jeg likte dama i høst, og at denne følelsen ligger litt latent fortsatt selv om jeg har holdt på med to andre damer siden det. Så derfor er det litt irriterende at jeg ikke får lagt dette bak meg, selv om kanskje den eneste muligheten er å treffe en annen jente.

Som du sier, så forsøker hun jo å oppnå kroppskontakt bevisst med deg. Så hvorfor hu plutselig skal ignorere deg er jeg enig i at er veldig snodig. Er ikke noe hun har opplevd, som kan forklare hennes "kalde" oppførsel mot deg? Hvis ikke, så foreslår jeg at du slår tilbake med samme mynt; ignorer hu også. Da får du i alle fall vite om hu virkelig vil ha kontakt med deg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_forvirret_*

Har vært litt frem og tilbake tidligere så kan jo være hun rett og slett ikke vil mer rasjonellt sett, men at følelsene fortsatt henger litt igjen ufrivillig som du sier. Uansett så syns jeg det er irrasjonelt hele opplegget, men jenter er vel kjent for å gjøre det iblandt.

Ignorere henne, vel, ikke sånn jeg oppsøker kontakt, men når vi er sammen med felles bekjente så gidder ikke jeg å ha en slags ignoreringslek på gang. Vil jo helst ha et normalt medmenneskelig forhold slik at det blir best for alle parter.

Lenke til kommentar

Syns det høres helt normalt ut. Jenter er tvetydig. Hvem har vel ikke opplevd å rote med en jente som legger hånden din opp i skrittet sitt eller på puppene, men med en gang du bare så vidt beveger på den så tar de den vekk fortere enn faen. Etter et par minutter tar de hånden din og plasserer den på nytt der de nettopp har revet den vekk fra for å gjenta hele greien. Vil de noe eller vil de bare bli holdt...helt stille...mellom beina?

Det er hvertfall livet mitt.

Har også opplevd det samme som deg. Har egentlig ingen tips. Det gikk over av seg selv etter en stund....en ganske lang en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...