Vertical^ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg lurte på om noen her på forumet vet om det er noen butikker i Akershus. Da mener jeg områder som: Lillestrøm, Strømmen , Lørenskog (Triaden, eller Metrosenteret) Har vært i Lillestrøm på Spaceworld og Teknikmagasinet, men dem hadde dårlig med Saitek. Takker for svar! Admin kan flytte tråden viss denne posten er postet på feil sted Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Litt langt men jeg har sett saitek tastatur i EB games på ski storsenter.... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Litt langt men jeg har sett saitek tastatur i EB games på ski storsenter.... Takk! For dra dit eller på EB Games i Strømmen Storsenter Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet om noen andre butikker med Saitek? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet om noen andre butikker med Saitek? Noen andre forslag? Netshop har Saitek...ligger ved Grorud... De har bare Saitek Eclipse II på lager. 1'ern er på fjernlager (1-3 lev.dager), og Cyborg har ikke kommet enda. Men jeg vil uansett anbefale noe annet...har hatt Saitek Eclipse I, og kvaliteten var så dårlig, at jeg uansett ikke ville kjøpt noe annet fra dem, heller... Pantera Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Har liksom lyst til og prøve noe nytt. Har hatt Logitech i alle år nå, og det stoler jeg jo fullt på. Men syntes Saitek så kult ut, så fikk lyst til og teste det og. Endret 6. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Spaceworld på Strømmer har det trur jeg. Der er jo lefdal og, kansje de har det. Mange muligheter Edit: Hvis det er saitek eclipse du er på jakt etter vil jeg heller anbefale logitech G15. Baklyset på saitek gjør det veldig vanskelig og se tastene til tider, blir nesten blendet. Endret 6. mars 2008 av GF - Krypto Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg er enig med de som kritiserer Eclipse. Har hatt Eclipse 1 selv og var ikke fornøyd med kvaliteten. Jeg har litt lyst på dette tastaturet,men vet ikke om det er å få tak i her til lands. Endret 6. mars 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har liksom lyst til og prøve noe nytt. Har hatt Logitech i alle år nå, og det stoler jeg jo fullt på. Men syntes Saitek så kult ut, så fikk lyst til og teste det og. Kommer du ut til bærum i kveld så kan du kjøpe min for 250 ,- Ikke den beste å bruke når du skal spille mye. Det er forresten den første utgaven. med Blått lys. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) http://images.gfx.no/389/389697/CyKey-564x376.jpg Noen som vet når Saitek Cyborg keyboard kommer i norsk oppsett?? Her er tastaturet: Spaceworld på Strømmer har det trur jeg. Der er jo lefdal og, kansje de har det. Mange muligheter Edit: Hvis det er saitek eclipse du er på jakt etter vil jeg heller anbefale logitech G15. Baklyset på saitek gjør det veldig vanskelig og se tastene til tider, blir nesten blendet. Ok. Takk for tipset.. Hadde tenkt meg til Strømmen siden dem har EB Games, Spaceworld og Lefdal. Endret 6. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå