Programvare Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Liker navnet på tråden! Heter det ikkje "namnet"? Heter det ikkje "heiter"? Eg tror det. My bad. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Liker navnet på tråden! Heter det ikkje "namnet"? Tek sjølvkritikk på det. Men etter å ha emigrert frå den trygge vestlandsbygda(som lenger oppe i tråden vart omtala som indre austland) til det store austland har eg heilt gløymt korleis ein skal uttrykke seg, både skriftlig og til dels muntlig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 "Hvor mange har dere?" Blir det "Kor mange har de?" Og korleis er det med "vert" og "blei" og sånn? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jepp, eg vil tippe at "Kor mange har de?" er rett ut frå konklusjon tidelegare i tråden. Når eg skriv stilar bruker eg helst vert. Vert = blir, vart = blei? Gahhd, eg er dårleg på grammatikk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Så då er liksom ikkje "vert" inni bøyinga til "blei". Det var bra for det har forvirra meg lenge. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 "Nå blir det action" -> "No vert det aksjon!" "Nå blei det varmt her!" -> "No vart det varmt her". Høyres naturleg ut for min del =o Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, når eg tenkje på det. Takk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Det er lov å bruke bli, blei osv. på nynorsk òg. Føretrekk i alle fall sjølv å bruke verte, vart osv. sidan det er mest naturleg for mi dialekt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Det er lov å bruke bli, blei osv. på nynorsk òg. Føretrekk i alle fall sjølv å bruke verte, vart osv. sidan det er mest naturleg for mi dialekt. Korleis bøyast det? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Det er lov å bruke bli, blei osv. på nynorsk òg. Føretrekk i alle fall sjølv å bruke verte, vart osv. sidan det er mest naturleg for mi dialekt. Korleis bøyast det? bli, blir, blei, blitt verte, vert, vart, vorte Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Takk, eg skjønnar. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Er det lov å skrive "bøyast"? Eller må ein nytta "Korleis bøyes det?" *usikker* Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Er det lov å skrive "bøyast"? Eller må ein nytta "Korleis bøyes det?" *usikker* Det skal i alle fall ikkje vere "Korleis bøyes det". Det er grammatisk rett å skrive "bøyast", men det vil vere betre å skrive "Korleis bøyer ein det". Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Ahh.. Mykje betre formulert ja Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Er det lov å skrive "bøyast"? Eller må ein nytta "Korleis bøyes det?" *usikker* "Korleis vert det bøygd" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kva kan ein si for "å huske" på nynorsk? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Å hugse? Endret 23. februar 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Takk, eg har brukt "minnast" før, men eg klarte ikkje bruke han i imperativ. Når skal ein bruke "han" og "ho" i staden for "den"? Eg har sett at ganske mange brukar ordet "dykk" når ein eigentleg skal bruke "de""De" er subjektforma, og "Dykk" er objektforma. Altso, dei som utfører verbet skal alltid vere "de" Dømer: De må kome dykk heim att. De må lære å skrive betre nynorsk. Eg skal hjelpe dykk. Såg forresten at du gjorde den tabben i siste setninga di Underpants Men gjelder dette også når verbet er imperativ? Til dømes har eg set tråden: "Brunkremhetsen, skjerp dykk". Endret 25. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Halloen. Eg treng hjelp. Eg fikk ei oppgåve på skulen. Eg må skriva ein artikkel på nynorsk, og eg får ikkje ingressen til å stemma. Noken som kan sjå om dei finn nokon feil? Her er ingressen min: "Unge, gamle, kvinner, menn og menneske i alle landsdelar må gjennom det same. Skule er ein del av det å vekse opp, men den norske skulen har den siste tida fått mykje negativ kritikk. Kunnskapsminister Bård Vegar Solhjell uttalte seg tidlegare denne veka at det ikkje er krise i norsk skule. Gjer statsministeren og regjeringa eit dårleg arbeid, eller er det ikkje deira oppgåve?" Tema: Er det krise i norsk skule? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Men gjelder dette også når verbet er imperativ? Til dømes har eg set tråden: "Brunkremhetsen, skjerp dykk". Nei her lyt ein bruke dykk. Er jo ganske lett å høyre at det ikkje kan vere "de" der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå