scoop3x Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei jeg har kjøpt meg en liten ekstern hdd, som ikke trenger strøm. du skal bare koble den i en usb port så skal alt fungere, men når jeg kobler den i står det at pcen finner den og at den er klar for bruk, men jeg kan ikke finne den på "min datamaskin" hvordan kan jeg finne denne? Takker for alle svar ! Mvh, Kristoffer Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) sett i disk management? sikker på du ikke trenger noen cd-er ? Endret 18. februar 2008 av pekka1991 Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg fikk ingen CD-er me jalfall, men hva er disk management? Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 liksom jeg finne hdd inne på "enhetsbehandling" men jeg klarer ikke å finne hdd på "min datamaskin" og faktsik bruke harddisken til noe. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 da må du sikkert lage en parsjon på den. Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 da må du sikkert lage en parsjon på den. Hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 http://www.hardware.no/artikler/guide_partisjonering/38320/1 der var en fin guide tror jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Maruz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg fikk en 500gb eksterndisk til jul selv hvor jeg støtte på det samme problemet, maskina fant hardware, men jeg så den ikke på Min Datamaskin. Dette var en My Book Studio Edition. Den trenger strøm til motsettning av din, og jeg fikk ingen programmvare, ingen manual (kun en quick start guide som forklarte hvordan man skulle koble den til), og det stod på esken at den kunne brukes til både windows og mac. Jeg søkte litt rundt, og fant ut at den var formatert for mac. Jeg måtte formatere den på nytt for windows. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det nå i farta, men jeg fant en manual på produsentens nettsider som forklarte hvordan man skulle gjøre dette. Så mitt tips er å søke etter en online manual til ditt produkt, og se om det er dette som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå