Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Luksusfellen / anbefaling av totalbank

Lifeform

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har seff klart å hamstre meg opp her en god del regninger og inkassokrav via eget firma.

Mye pga jeg har vært syk et par år. En del pga litt for lave inntekter og at jeg ikke har hatt noe form for fast inntekt.

Har nå for lengst fått meg fast jobb, og er på offensiven. Lurer da på om det er noen her som vil anbefale meg noe ny totalbank?

Har fremdeles litt regninger så det er vanskelig få lån i noe normal bank. Prøver da å mekle litt med Bank2.

Noen banker utover denne som gir denne type lån...?

Tips meg også om hva som er Norges beste totalbank. Har på sikt bruk for litt mer avansert bedriftstjenester som OCR og factoring. Derfor jeg vurderer DnBNor nå.

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er kredittgjeld så burde du vel prøve å refinansiere det.

Prøv evt DNB nor eller en annen fysisk bank til dette da du kan snakke med en rådgiver som mer kan gi individuelle løsninger. Her kan det være greit å være forberedt før du møter konsulenten. Ha de siste 3 månders lønnslipper med og sett opp et TROVERDIG budsjett over dine utgifer og inntekter.

Det hjelper også om du sier at du vurderer å bli totalkunde hos dem.

Har du tilfeldigvis noe fast eiendom eller eiendeler (bil etc) som du kan bruke som sikkerhet?

Lenke til kommentar
Hvis det er kredittgjeld så burde du vel prøve å refinansiere det.

Prøv evt DNB nor eller en annen fysisk bank til dette da du kan snakke med en rådgiver som mer kan gi individuelle løsninger. Her kan det være greit å være forberedt før du møter konsulenten. Ha de siste 3 månders lønnslipper med og sett opp et TROVERDIG budsjett over dine utgifer og inntekter.

Det hjelper også om du sier at du vurderer å bli totalkunde hos dem.

Har du tilfeldigvis noe fast eiendom eller eiendeler (bil etc) som du kan bruke som sikkerhet?

Nei, ikke en damn shit...!

Jeg er akkurat i etableringsfasen. Har kapital til å kjøpe leilighet, men får ikke lån i min nåværende bank pga tidligere inkasso-sak.

DnBNor ville heller ikke ha meg (vil visst ikke ha NOEN inkasso-folk), så prøver kvitte meg med all gjeld, refinansiering som du sier, og så søke på nytt hos DnB eller annen bank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...