earlx Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I går kveld så greide jeg og slette sound blaster fra; legg til eller fjern programmer.. Så ble lyden borte. Har prøvd og lasta ned alle driverene jeg har funnet, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for og få det tilbake igjen.. går heller ikke og rulle driveren tilbake.. har prøvd ALT jeg kan.. noen som vet hva jeg må gjøre??! Dimension 8300 Service Tag 7YX111J Express Service Code 17348801671 Processor Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz Processor Speed 2.92 GHz Memory (RAM) 512 MB Operating System Microsoft Windows XP Professional Operating System Version 5.1.2600 Når jeg laster ned en driver kommer det: setup could not detect any sound blaster audio card on your system. Pleas ensure that your sound blaster hardware is propely installed before running this setup program. Har altså bare fått slettet programmet..( og har ikke cd'ene til og installere igjen, går det evt ann og laste ned?) HJEELP Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Prøvd Systemgjenoppretting? Finner den under Tilbehør. Lenke til kommentar
earlx Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Prøvd Systemgjenoppretting? Finner den under Tilbehør. Ja, har prøvd det to ganger, fungerer ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 På creatives hjemmesider kan du skrive inn en kode som står stemplet på selve lyd kortet, og den koden skal da finne frem til riktig driver. http://no.europe.creative.com/support/downloads/ JEG måtte ihvertfall gjøre det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå