kenny480 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Fikk nylig PC-en jeg bestilte fra komplett. Pakka den ut og gledet meg til å spille, men som alltid er det et problem.. Plugga i strømkabelen og trykka på power knappen og ingenting reagerte. Noen som vet hva feilen kan være? Den er kliss ny. Ingenting starter opp. Den gir ikke fra seg en lyd =( Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 har du sjekket at alle kabler inni PC-en står i? kan være en kabel har falt ut under frakt. Den skulle ikke gjort det hvis den var satt inn skikkelig ved montering, men muligheten er der. Lenke til kommentar
kenny480 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Åpna kabinettet og skjekka. Eneste løse kabel som var lang nok til å kobles til noe som helst sto det "Speaker" på. Ellers satt alt fast. Edit: PC-en var ganske kald da jeg fikk den. Vet ikke om det kan være problemet? Endret 18. februar 2008 av kenny480 Lenke til kommentar
kenny480 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ingen som har noen ide om hva det kan være? Sendte mail til komplett og de gir meg bare en link og ikke noe mer enn det.. Nei og nei.. Siste gang jeg bestiller fra komplett hvertfall. Edit: CPU fan starter i et halvt sekund og that's it. Skjedde 2 ganger, men den vil absolutt ikke starte Endret 18. februar 2008 av kenny480 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå