DementedAlbino Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har nå lastet ned nyeste bios, pakket den ut i rot på c disken og starter asus flash program under oppstarten. Når jeg da søker etter bios så finner den ikke noen filer. Tenkte så å bruke Asus update program til denne prosessen. Velger så å hente bios fra internett, med når den er kommet ca halvveis får jeg timeout og må starte på nytt. Har nå prøvd ca 10 ganger med samme resultat. Har så klart prøvd forskjellige servere i programmet. Når jeg velger å bruke filene jeg alt har lastet ned får jeg beskjed om at maskinen må restartes først. Så da gjør jeg det, men får igjen samme feilmelding. Noen som kan forklare meg hvordan i all verden jeg skal få klare å oppdatere bios på ett Asus hovedkort? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Da har programet omsider klart å oppdatere seg, samt hente ned riktig bios. Men når den skal flashe bios får jeg opp følgende feilmelding: "Find Flash Driver Service Registery Key. Please Reboot OS And Run Again." Dette får jeg opp uansett hvor mange ganger jeg rebooter. Her er hvordan det ser ut uansett hvilken bios jeg velger for å oppgradere den. BIOS.bmp Endret 18. februar 2008 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå