weebl Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. I går fikk mp3spilleren min (creative zen v plus) problemer med skjermen, jeg fikk den til jul for litt over et år siden. så i dag var jeg på ekspert hvor den ble kjøpt og leverte den inn. men jeg tenkte ikke stort over dette med hvilke rettigheter osv jeg har som kunde ang. garanti/reklamasjon på den. har lest litt rundt omkring på nettet og på forumet her og såvidt jeg kan forstå så har jeg garanti i enten 2 eller 5 år på denne. men er dette rett. må jeg betale noe for feilsøk, bytte, osv..? på forhånd takk! Weebl. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Så lenge det ikke er du som har forårsaket feilen så skal dette gå på garantien. Tror grantien er 5 år, uansett vis den er 2 år så er du jo uansett innen for grensa Endret 18. februar 2008 av thadon Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du roter litt, garanti er som oftest på 1-2år, mens reklmasjonsretten er på enten 2 eller 5år. Men du er uansett innenfor fristen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Supert Det er vel ingen som kan finne i noen lovutskrifter på dette vel? sånn i tilfelle at de på expert er litt bitchy. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?d...masjon* Tror det skal stå noe om det der,, uten at jeg kan vite helt sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå