Maruz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, akkurat kjøpt ny PC (i deler), og har en Core 2 Duo Quad Core stående på pulten min nå. Lurer på om noen har noen erfaringer å dele med om standard vifta som følger med er god, eller om jeg heller bør gå for en annen vifte. Har også en Blue Orb II vifte. Den var større enn forventet, men vil det være verdt det å bruke den i stede? - Maruz Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Om du ikke har planer om overklokking holder stock kjøleren lenge. Blue Orb II er vel noe bedre/vil holde prosessoren kjøligere. Lenke til kommentar
Maruz Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hmm, fant akkurat ut at Blue Orb vifta uansett er for stor, den kolliderer med noen kjølerør. Fant heldigvis ut dette før jeg åpna pakka, så kan antagligvis få returnert den. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. Den fungerer tilfredsstillende, men den bråker altfor mye for min smak. Den er for dårlig hvis du skal overklokke. Jeg ville valgt en annen vifte, Zalman 8700 hvis du har en vifte i sidedør som blåser på CPU, 9700 hvis du blåser luft fra front mot bak i kabinettet. TRUE er den beste kjøleren, men er dyr og veldig stor. Hvis du ikke skal overklokke er det kanskje ikke vits i å skaffe akkurat den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå