Bornslip Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Noen som vet om en bra spillekontroll til pc? Tenker på en sånn som vanligvis følger med til konsoller... Vet Logitech har noen, f.eks wingman, men vil ha litt å velge mellom :smile: Hadde vært en fordel om kontrollen kunne blitt tildelt knapper og sånn, sånn at jeg f.eks kan bruke den til å spille gta3 o.l. på tv'en med et tv-ut skjermkort! På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Helt klart Thrustmasters FireStorm Wireless Gamepad. For det første er den nesten helt lik den originale PS2 kontrolleren når det gjelder form og knapper, og den blir regnet for å være en av de beste, samtidig som den er trådløs. Det skader vel heller ikke at den har vunnet flere uavhengige tester bl.a. av PC Games (tidligere Incite PC Games, kommende PC Gaming) der den fikk toppscore. På komplett koster den 341,-, noe som er en svært konkuransedyktig pris. Sjekk http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=1&s=pl for flere detaljer. Ellers kan jeg og anbefale å gå til inkjøp av en PS2 "kontroll-overgang" som gjør at du kan bruke din PS2 kontroller (om du har en) via USB porten på pcen din. Husker ikke helt hvor de er å få tak i, men det er bare å søke og spørre... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 ps2 overgang finner du på http://www.clasohlson.no/ Bare søk på "PSX til USB" så finner du den med en gang. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Bruker den overgangen selv, og den er bare genial! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Ja, har den jeg også. Måtte bytte til ps2 overgang, siden jeg bare fikk skrubbsår på tommeln av d-pad,n til N64 stikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå