Gå til innhold

Stereoanlegg til 5-6000 utan CD-spelar, med stativ

Anbefalte innlegg

Bruksområder:

- Musikk (rock, metall)

- TV

- DVD

Det er eit anlegg nummer to og skal ikkje være noko store greier, trøkk og bass er ikkje det viktigaste, normalt volum og god gjengivelse av alle frekvensar er prioritert.

Skal stå ved TV-apparatet og brukast til lyd i alle samanhengar. Derfor har eg lyst på stativ til dei og, treng ikkje være noko dyre saker. Forsterkaren bør ha eit par innganger, eg har 3-4-5 forskjellige kjelder i bruk.

Kan kjøpast: Hifi-klubb, HiFi Center Kjeden eller liknande og internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kombinasjon av Cambridge Stereoforsterker og stativhøyttalere fra Dali eller B&W, skulle nok bli bra.

Anbefaler deg å stikke innom en hifi-butikk og prøvespille flere høyttalersett og forsterkere, med musikk som du pleier å høre ofte på.

Lenke til kommentar

Jepp, men oppdaga no at det er litt mangel på innganger sidan det eine settet bakpå der var ein MD-utgang. Eg har PC, TV-dekoder, Xbox og DVD. Kan jo til nøds bruke TV-høgtalerene til TV, ikkje at eg ser så mykje på TV, men eg synest det er kjekt å ha ein del innganger å velge mellom.

Ikkje hadde DVD-spelaren noko Audio inn heller, men eg kan bruke ein DVD-spelar eg har frå før og kople TV-dekoderen gjennom den.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...