tir Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Jeg har en HP pavillion dv8000. Den skrur seg av når jeg spiller på den. å jeg har ikke anelse om hva det kan være. Prøvde å spille battlefield 1942 i går, da skrudde dataen min seg av. senere på kvelden prøvde jeg litt cs.1.6 lan verson. da frøys dataen... men vist jeg gjør vanlige ting så er den helt stabil. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har du vert inne på: Systemegenskaper-Avansert-Instillinger for Oppstart og gjenoppretting-Systemfeil og slått av "Start på nytt automatisk" ? Om ikke, og neste systemfeil produserer en melding, så noter denne og ta den med hit, da er det helt sikkert noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
tir Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Det er veldig rart. Samme feil hadde jeg før jeg formaterte. Ble egentlig ikke noe bedere... Vist noen kanskje kan fortelle meg hvorfor hele pc fryser under spilling og hvorfor den av og til bare skrur seg av... Er det noen som har hatt et lignende problem? Etter jeg fikset det med at den ikke skrur seg av så er det akkurat som at dataen min ikke oppfyller kravene til spillene men det gjør det jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå