Lillemester Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Min maskin heter Extreme MC2669. Hovedkort heter Cuba (msi ms-7301) motherboard. http://support.packardbell.com/no/item/ind...sn=119155870311 Jeg har Intel Pentium D model 925 i maskinen. Jeg har lyst å kjøpe ny Intel Core 2 Dou models med LGA 775, 1066 MHz FSB til maskinen min. Går det an å bytte CPU på Extreme MC2669? Blir det skade etter bytte? Hva anbefaler dere om dette som dere har erfaring! Tusen takk for svar og hjelp! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det står jo på siden du linket til: "CPU Support Intel Celeron D 3xx and 4xx models Intel Pentium 4 5xx and 6xx models Intel Pentium D 8xx and 9xx models Intel Core 2 Duo models with LGA775 533 / 800 / 1066 MHz FSB" Så da kan du bytte til C2D. Hvis du aldri har gjort dette selv, få en som kan det til å hjelpe deg. Eller les div. guider osv før du setter i gang. Det er ikke noen vanskelig jobb, men du må vite hva du IKKE skal gjøre. Lenke til kommentar
Lillemester Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det står jo på siden du linket til: "CPU Support Intel Celeron D 3xx and 4xx models Intel Pentium 4 5xx and 6xx models Intel Pentium D 8xx and 9xx models Intel Core 2 Duo models with LGA775 533 / 800 / 1066 MHz FSB" Så da kan du bytte til C2D. Hvis du aldri har gjort dette selv, få en som kan det til å hjelpe deg. Eller les div. guider osv før du setter i gang. Det er ikke noen vanskelig jobb, men du må vite hva du IKKE skal gjøre. Hei! Tusen takk for svaret! Jeg føler meg trygg for å levere PC på dataverksted for å ordne for å skifte cpu. Jeg gleder meg til det... Hva Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå