911fan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei og hopp! Jeg fikk et elektrisk lerret av en kar som nettopp hadde revet firmabygningen sin. Det eneste problemet er at ledningene er kuttet Er det noen som vet hvordan noe sånt skal kobles for at det skal funke igjen? Det er 4 ledninger; en brun, en lyseblå, en svart og en lysegrønn/beige-hvit ledning. Lerretet er av typen Draper og det er vanlig 220v på det. Noen som har hatt samme problemet som kunne hjelpe? Setter stor pris på alle svar! Mvh Stian Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Tipper den lysegrønne / beige egentlig er gul /grønn det er jord den blå er nok felles, og skal med andre ord direkte til en fase svart og brun er nok opp og ned, hvilken som er hva må du egnetlig bare prøve deg fram til disse skal kobles til den andre fasen (men bare en av dem av gangen), og bør styres gjennom en bryter, f.eks en markisebryter. Endret 18. februar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
911fan Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for superraskt svar! Jeg skal prøve å koble og gi en tilbakemelding på hvordan det gikk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mitt lerret (DreamScreen) var koblet slik SirAmp beskriver (jeg husker ikke fargene, dessverre), med en bryter med trinnene "opp", "0" og "ned". Lenke til kommentar
911fan Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Nå er lerretet oppe og går! Jippi! Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 du kan jo også poste typen lerret og hva som var riktig kobling, kunne sikkert vært til hjelp for andre som får samme problem. Lenke til kommentar
911fan Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg legger inn et koblingsskjema så snart som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå