mesteryoda Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 heisan lurte på om noen var gira på å gjøre campaign på legendary. har mye fritid framover så nesten alle dager å tider passer. ser helst at man er 15+ da høy tonede stemmer blir hard å høre på lengden tongue.gif gametagen min er mesteryoda ps. ser på dette mer som sosialt en hardcore så vis du er en av de som blir lett frustrert osv så ikke add meg! dette er en re post siden det ikke ser ut som det er liv halo forumet i det hele tatt Lenke til kommentar
flakken Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kunne gjerne tenkt meg å spille gjennom coop legendary. Problemet er derimot at jeg ikke har vinterferie (bo i Finnmark ftl) og at jeg heller ikke har testet lykken min ennå på noe tyngre enn heroic. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Henger med jeg har bare spilt igjennom på normal med en kompis, men har spilt en del live hvertfall så burde ikke være altfor vanskelig hvis man er litt fler... GT flogieboogie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er med akkurat nå hvis noen vil.. Nor lindquist Lenke til kommentar
ola555 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) hei, jeg blir gjerne med. Passer best på kveldstid, men bare send meg en melding om når det passer best for dere. Jeg har lagt deg til Friends-listen min. gt: JeppJepp55 Endret 19. februar 2008 av ola555 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 er klar fra nå av og litt utover kvelden. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kommer på snart, vil gjerne bli med Tom Andre er gamertaggen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er godt med, kan spille omtrendt fra kl 3 hver dag i vinterferien. Viss du enda trenger noen Gamertag: TheSauce1337 Lenke til kommentar
flakken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kan også godt bli med nesten hver eneste dag etter klokka 4 om ettermiddagen. Har som sagt tidligere bare spilt gjennom normal og touchet heroic en liten del. GT: Neurofic Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 er med idag etter ca 7 tia ellerno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå