mona14 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg har et problem på min laptop, med programmet vista. Med engang jeg skrur den på, for jeg en svar skjerm hvor det står noe med språkinstillinger.. Det er en feil eller skade, sånn at jeg må ha en cd for å få ordnet opp igjen i dette. Er det noen som veit hvilke cd det er? Når jeg da bruker den CD-en, og endrer de språkinstinningene eller hva det er (det står hvordan jeg skal gjøre det på den svarte skjermen), mister jeg da alle dokumentene mine? Akkurat sånn som når man formaterer..? Har veldig mange VIKTIGE dokumenter på min laptop : / Endret 18. februar 2008 av mona14 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Dette er meldingen jeg får; " Windows kunne ikke starte. En nylig maskinvare- eller progranvareendring kan være årsaken. Slik løser du problemet: 1. Sett inn installasjonsCDen for windows, og start datamaskinen på nytt. 2. Velg språkinstillinge, og klikk deretter neste. 3. Klikk reparer datamaskinen. Hvis du ikke har denne CDen, må du be systemansvarlig eller produsenten av datamaskinen om hjelp. Fil: \windows\system32\winload.exe Status: 0xc000000f Info: Den valgte oppfølgingen kunne ikke lastes ned, fordi programmet mangler eller er skadet." Hjeeeelp, hver så snill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå