Gå til innhold

Hwradios allmøtetråd - neste møte: onsdag 3. desember, kl. 18:00 på #hwradio.net@efnet


Aiven

Hva skal den nye nettradioen hete?   

29 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Tekradio
      16
    • Radio Tek
      13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å holde dere litt oppdatert, så fikk jeg mail fra Tor Steinar Tangedal for 2 dager siden. Jeg hadde purret på han. Han lovte å purre på Edda. Så der står vi per i dag. Dere skal få vite det, så snart jeg vet mer.

 

 

edit: Jeg har fått en ny mail og der står det at personen som jobber med saken i tek.no er opptatt de neste par ukene med budsjett. Det skjer altså ikke noe før om snarest 2 uker. Sorry gutter!

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ok, la meg brekke det ned for deg Chris. Jeg har fått dritmye å gjøre i livet mitt og har akkurat nå lite å bidra med til innovasjon i prosjektet. Om det skal skje noe FØR tek.no får huet ut av ræva og klarer å bestemme seg for en sponsoravtale, så skjer det ikke en dritt. Hadde jeg hatt tid, skulle jeg fisket etter nye sponsorer. Om det er noen kandidater som leser dette, føl dere fri til å ta kontakt.

 

 

Peace. Big A.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Inkaller til nytt allmøte. Om dere vil ha med saker på sakslisten, post dem i tråden! Er søndag 30. november en dato som passer for dere? 18:00? Jeg kan:

 

27. 28. 29. 30. 1. 2. 3.

 

Mvh. Avien

 

 

 

Innkallelse til allmøte - advent 2008.

 

Saksliste, med sakens fremmer i parentes:

 

1. Forslag om å, p.g.a. sprikende og mangelfull informasjon fra tek.no, å kutte ut samarbeidet med dem. (Avien)

 

2. Forslag om å åpne for navneforslag i tråden, da hwradio neppe er noe alternativ lenger. (Avien)

 

3. Eventuelt.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Voldsomt da Kaggen ;)

 

 

Allmøte onsdag 3. desember kl. 18:00, husk gløgg, pepperkaker og godt humør :)

 

 

 

Innkallelse til nettmøte - 3. desember 18:00.

 

Saksliste, med sakens fremmer i parentes:

 

1. Forslag om å, p.g.a. sprikende og mangelfull informasjon fra tek.no, å kutte ut samarbeidet med dem. (Avien)

 

2. Forslag om å åpne for navneforslag i tråden, da hwradio neppe er noe alternativ lenger. (Avien)

 

3. Forslag om å legge ut podcasts som torrents. Evt. hvilken side som foretrekkes. Utredning av eventuelle konsekvenser. (fra djtråden).

 

4. Eventuelt.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...