Gå til innhold

Hwradios allmøtetråd - neste møte: onsdag 3. desember, kl. 18:00 på #hwradio.net@efnet

Aiven

Hva skal den nye nettradioen hete?   

29 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Tekradio
      16
    • Radio Tek
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for møtet i dag gutter (dessverre er det ingen jenter med ennå, men som alle mannsdominerte steder, så er det ikke fordi vi ikke vil ha dem). Jeg registrerer at enkelte ønsker å flytte møtet fra 15. april, til en annen dag. Om vi kan få noen synspunkter på dette hadde det vært fint, men jeg vet ikke hvordan vi skal klare å finne en dag som passer for alle :)

Lenke til kommentar

Min førstepost har blitt oppdatert med kveldens møtereferat. (Takk AvieN)

15. april passer dessverre dårlig for meg, den 17. passer best. Det blir kanskje noe sent å flytte møtet etter denne datoen...

Endret av MindB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mottok denne mailen for noen dager siden:

Hei!

Dere har sendt en søknad om medlemsskap i Hyperion. Vi setter alltid pris på søknader, men vi er litt usikre på om dere vet hva dere egentlig har søkt. Hyperions interesser og medlemmer driver med det vi kaller fantastiske fritidsinteresser. Dette omfatter data, rollespill, brettspill, media, science fiction, laiv, historisk gjenskapning og liknende. Vi er ikke en forening for radio andre interesser, og er usikre på om dette vil kunne gå inn under disse interessene. Hvis dere har programmer som omfatter interessene våre, eller kan relatere innholdet i sendingene til våre interesser, er det en annen sak, er det en kanal som likner på andre radiokanaler tror jeg ikke det kan sannsynliggjøre medlemskap i Hyperion.

Søknaden vil bli behandlet først i Arbeidsutvalget, siden i Forbundsstyret, som er endelig instans. Det er liten sannsynlighet for at foreningen deres vil bli godkjent, men hvis dere lurer på noe, eller vil starte en annen forening eller vil ha mer informasjon, bare kontakt meg. Hvis dere velger å gå videre med søknaden vil den bli behandlet i mai. Gå inn på nettsiden vår,

hvis dere vil vite mer om oss.

Vennlig hilsen Louise,

medlem av Arbeidsutvalget i Hyperion

Vi er nok litt på siden av det de vanligvis tar med. Trenger tips fra dere på hvordan jeg kan selge oss inn. De har dataparty grupper innmeldt, tenkte å kjøre litt på dette hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...