bruno99 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja, hvilken spiller ligner du mest på? Se deg i speilet å se om du ser noen likhetstrekk med en spiller og finn et bilde av spilleren der du ligner mest Personlig ligner jeg mest på Steven Gerrard Ikke fordi han spiller på Liverpool og er yndlingsspileren min nei, men er det en jeg kan sammenligne meg med må det være han, når jeg har kort hår vel å merke. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg er like høy som Crouch, men det er ikke så mange andre likhetstrekk. Hender folk kaller meg Crouch på banen. ^^ Goscinny Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vet vel ikke hvem jeg likner på, men har en kamerat av meg som er Tottenham supporter til sin hals, og han er slående lik Jens Lehman. Har det litt morro angående det Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tok en sånn "Hvilken kjendis ligner du på?" test, og da ble jeg Michael Owen.. Ikke at jeg ser noen slående likhet men Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Sånn trynemessig likner jeg kanskje mest på Steven Gerrard, men sånn når jeg spiller fotball ligner jeg mest på Javier Mascherano, har jeg hørt. Ligner kanskje også litt på Torres eller Babel siden jeg liker å spurte alt jeg har med ballen med en gang jeg får sjansen Endret 27. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Før da jeg hadde kort hår, og var liten....så syntes jeg selv at jeg lignet på Paul Scholes Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vanskelig å si, muligen Steve Finnan. Vet ikke helt. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 David Beckham. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kom på nå at noen en gang sa til meg at jeg liknet på Jan Kromkamp Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg er like høy som Crouch, men det er ikke så mange andre likhetstrekk. Hender folk kaller meg Crouch på banen. ^^ Goscinny Du spiller vel ikke på Raufoss ? Spissen dems blir kalt Crouch, men han er skamlik og Endret 21. februar 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hørt jeg ligner litt på legenden Alan Shearer Endret 27. februar 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hårsveisen min er litt lik Steven Gerrards, nå som jeg har klipt meg. Men ellers aner jeg ikke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Både i spillestil og likhet har jeg fått høre at jeg ligner på Andrea Pirlo, morsomt det, da han er min favorittspiller, jeg er litt som han på banen, daffer rundt og serverer lissepasninger, hehe Dessuten har jeg nesten samme sveis som han. Fikk også høre at jeg lignet på Juninho i uka som var, det tar jeg som et kompliment, fyren så jo ut som en fra Al-Qaida i CL-kampen Endret 27. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kompisen min sier at jeg ligner litt på David Villa faktisk. Tror det er mest pga flippskjegget På banen minner jeg vel mer om en av-og-på Mascherano kanskje... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg minner vel mest om Doffen på banen fordi jeg løper og løper, har kanskje litt av kreativiteten som Gerrard Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tjaa, eg har ofte blitt kalt Pavel Nedved på Juventus because eg har likt hår som ham Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg ligner faktisk på meg selv Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Minner litt om Drillo Olsen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Prøver å spille som Fabregas, som er favoritt spilleren min i Pl Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg tok en sånn "Hvilken kjendis ligner du på?" test, og da ble jeg Michael Owen..Ikke at jeg ser noen slående likhet men Tok en sånn teste jeg også, ble Oprah cher og Nicolas Cage David Beckham. En i klassen min sa at jeg lignet på David Beckham da jeg hadde klipt meg, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå