Axefjord Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har et hercules 8500le og var plaget med at det låste seg i nfs:hp2 og ga stygge grafikkfeil i mange andre spill, hovedsakelig manglet trekanter her og der +++(trekantfeil...). Har byttet ut all maskinvare unntatt strømforsyning og dvd. Så flashet jeg bios til et ati 8500 i håp om at problemene skulle forsvinne, men det hjalp ikke. Har mistanke om fysisk feil på gpu/ram. Hva tror dere??? Lenke til kommentar
HAGA2 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg hadde også problemer med det kortet, min løsning var å avinstallere en gammel versjon av RAGE3D, da virket alt som det skulle. Etterpå installerte jeg siste versjon av RAGE3D og fremdeles virker alt. For meg var altså en gammel versjon av RAGE3D roten til mine problemer. Lykke til. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Problemet har vart i et halvt år, med >5 formateringer, samtidig som jeg bare har vært borti rage3d en gang.... Skal prøve å innstallere en ny versjon av rage3d allikevel Takk for rakst svar Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hva med å prøve siste drivere? Hovedkortdrivere? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Innstallert alt av nyeste drivere + bios. ingenting funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå