Goliath Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Mat på Data er et gratis kostberegningsprogram der du kan beregne summen av næringsinnhold i registrerte matvarer og sammenlikne med anbefalinger for inntak av næringsstoffer. Mat på Data er beregnet for kostholdsopplæring i skolen og annen undervisning, for ernæringsveiledning, og for vurdering og planlegging av eget kosthold. Dette programmet kan brukes fremfor å søke seg grønn på nett etter næringsinnold. Dett programmet kostet vel en del hundrelapper før men har blitt tilgjenglig gratis i regi av Mattilsynet da de kjøpte opp produsenten. Lastes ned her Endret 18. februar 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har ikke det vært gratis leeeeeenge da? Har aldri måttet betale noe for å laste det ned jeg ihvertfall, og jeg har hatt det i evigheter. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hvor lenge det har vært gratis vet ikke jeg men det er sikkert mange som ikke kjenner til Mat på Data og da er det greit å informere om denne tjenesten uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå