Pysj Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Om ikke lenge kan du selv sjekke hvor Netcom har problemer i mobilnettet. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette var jo bra . Har selv Netcom så passer meg utmerket . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Og dette skulle være en nyhet? http://www.chess.no/mobildekning <- chess som bruker netcom har da hatt denne tjenesten tilgjengelig ganske så mange mnd. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette viser jo bare mobildekningen. Her er det snakk om å vise hvor det er feil i nettet........ Lenke til kommentar
HkonnokH Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg veit hvor netcom sliter..: HER! Hender støtt og stadig at jeg får opp "kun nødannrop" eller ikke har dekning. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Og dette skulle være en nyhet? http://www.chess.no/mobildekning <- chess som bruker netcom har da hatt denne tjenesten tilgjengelig ganske så mange mnd. Før du leser artikkelen og før du tenker deg litt om, så ser du også at chess sin side laster dekningskartet sitt fra netcom sitt domene. Hvorfor? Jo fordi de bruker NetCom sitt dekningskart. Mon tro hvorfor de bruker samme dekningskart? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette viser jo bare mobildekningen. Her er det snakk om å vise hvor det er feil i nettet........ Your right, my bad Mon tro hvorfor de bruker samme dekningskart? Vel...døhh..øøm..."de bruker netcom?" Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Meget bra tiltak!!! Det er noe annet enn de som ikke legger ut meldinger i hele tatt. (ja jeg snakker om Telenor)... Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dette har man hatt i mange år, bare da internt i NetCom. Brukte dette selv da jeg jobbet der frem til 2004 for å se evt. nettfeil. Så ting tok jo ikke sååå lang tid da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg