Sigurd26 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Noen som vet om jeg har mulighet til å ta opp video via kompositt med 2900 xt kortet mitt? Det fulgte med kabel, men jeg får bare svart skjerm i alle mulige programmer som kan ta opp video. Endret 18. februar 2008 av Sigurd26 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Den har dessverre ikke videoinnganger se her på side 2, under connections. bare outputs der. for å ta opp video må du ha et TV/Video-kort Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Okei Litt rart at de legger med kabel for video inn, men men... Takk for svar! Edit: Linken din er til 2900 GT, men det er vel omtrent samme kort (jeg har i hvert fall mer minne)... Edit 2: Kom på at jeg fortsatt har boksen, og sjekket hva det sto på den. Der står det: VIVO Video In & Video OutHigh Quality video capture for VCR, Video 8 and Hi8 by using S-video or composite. Transfer your home video tapes to high quality DVD format. Powerful Capture, Edit and DVD compilation software included. Endret 28. februar 2008 av Sigurd26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå