The Jester Race Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg brukte programmet Cool Edit Pro for å mixe en 4-5 sanger. Dette er da resultatet. Blei ikke så veldig fornøyd, men som jeg har skrevet i beskrivningen så er dette mitt første forsøk. Jeg synes flere burde lage slike, det er sikkert noen her inne med noen gode idéer. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette var stilig! Prøver å sette meg inn i programmet nå. Har noen ideer men klarer ikke helt å sette sammen deler av to sanger til å gli over hverandre osv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det var kult, det einaste som gremmer er slutten der det plutseleg skifter tempo eller noe sånt. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ja, vet Sondrey: Ja, det vanskeligste er å få overgangene til å passe skikkelig. Jeg prøvde å gjøre overgangen mye høyere så man hørte det litt mindre at det byttet temp osv. Underpants: Prøvde å finne noe som passet til slutten men fikk ikke til. Hadde tenkt å få slutten til å fade out liksom, men når jeg gjorde det ble hele sangen herpa. Endret 18. februar 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Går det an at to sanger spilles samtidig over hverandre? tenker ikke på selve overgangen mellom to sanger. Jeg tenkte å ta utgangspunktet i en sang slik at det dukker opp utvalgte deler fra andre sanger som kommer inn i sangen (sangene overdubber hverandre). Hvis det er mulig da.. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Det prøver jeg faktisk å finne ut selv Hvis jeg finner ut så skal jeg gi lyd fra meg. Edit: Når du har to filer der i menyen til venstre, så høyreklikker du -> insert to multitrack Endret 18. februar 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen av overgangene var ikke så smoooooothe xD Ellers var det kjempe bra. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Takker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå