Speik Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 "Nil Recurring" er en liten smakebit på vrien, eksperimentell rock for erfarne lyttere. Les mer Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde helt glemt at det kom en EP nå, så tusen takk for påminnelsen Porcupine Tree er definitivt blant mine favorittband, og Steven Wilson er jo genial produsent for andre band også. Tror nesten jeg må ta meg en tur for å kjøpe denne i morra Lenke til kommentar
someOen Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) "Normal" gjør den verdt å kjøpe, selv om resten er litt seigt. Normal er blant mine yndlingssanger, for en vakker sang. Nærmest perfekt. Endret 5. april 2008 av someOen Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg må nok vente noen dager til, for jeg endte opp med å bestille den på play. Slapp ikke PT noe web-only greier på nettsida si i høst, eller er dette det samme? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg må nok vente noen dager til, for jeg endte opp med å bestille den på play. Slapp ikke PT noe web-only greier på nettsida si i høst, eller er dette det samme? Jo, denne EP'en ble lansert digitalt i høst. Same thing. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Nice. Er fortsatt glad i den fysiske enheten Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 "Normal" gjør den hvert å kjøpe, selv om resten er litt seigt. Normal er blant mine yndlingssanger, for en vakker sang. Nærmest perfekt. Jau, Normal er fantastisk. Syns hele plata er digg egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg