mesteryoda Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 heisan lurte på om noen var gira på å gjøre campaign på legendary. har mye fritid framover så nesten alle dager å tider passer. ser helst at man er 15+ da høy tonede stemmer blir hard å høre på lengden gametagen min er mesteryoda ps. ser på dette mer som sosialt en hardcore så vis du er en av de som blir lett frustrert osv så ikke add meg! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 til neste uke kan jeg være med på kveldene , akkurat nå befinner jeg meg bak en ruter som ikke lar meg spille xbox live mtu settingsene feier og jeg kan ikke forandre noe på ruteren :/ Lenke til kommentar
ola555 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hei, jeg blir gjerne med. Passer best på kveldstid, men bare send meg en melding. Jeg har lagt deg til Friends-listen min. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Im with you all the way (or parts of it). Legg meg til vis du er intressert. Er ikke close til xboxen min nå. Xbox Live: Deimos1987 Lenke til kommentar
jahaha Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 har muligheter i helga... GT Jan Olaw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå