Awesome X Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Mandag 18. februar kl 21.25 starter NRK3 å sende Pscyh. Les mer (NRK) Endelig har en norsk kanal plukket opp denne serien. Jeg synes den har fått ufortjent lite oppmerksomhet, men det vil forhåpentligvis endre seg nå. Denne serien beviser at man ikke trenger store budsjetter for å lage god TV. God dialog og humor veier det lett opp. For dere som ikke har sett serien anbefalles den på det sterkeste. Edit: Fikset link Endret 19. februar 2008 av Otth Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 En av mine favorittserier. Bra av NRK å snappe den opp. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det her er bra saker. Synd jeg har sett alle episodene, hvis ikke hadde jeg sittet klistret til skjermen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 I dag sender de andre episoden, og etter min mening er det nå serien starter på riktig. De har fått fjernet de tingene som ikke fungerte spesielt godt i førsteepisoden. De to største forandringene de gjør er å endre farens bosted, og viktigst, de skifter ut den usympatiske blondinen, den kvinnelige Lassiter, med den utrolig søte Maggie Lawson. Lenke til kommentar
AndyProtagonist Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Psych er et utrolig flott program. Begynnte å se på det samme uka piloten kom til USA. <3 NRK3 er nok min nye favorittkanal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg så første episode på NRK3. Etter det så lastet jeg ned resten av serien og så i løpet av tre-fire dager. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 samme her ,denne serien har nå blitt en av mine favoritter. gleder meg til 19 juli:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå