Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Som noen av dere vet så har det kommet en ny oppdatering over overganger fra Januar på Fifa 08. Se her: http://www.gamer.no/artikler/fifa_08_friskes_opp/48698 Men når jeg skulle oppdatere via Team Managemt inne på Fifa, så får jeg det ikke til. Det er forsatt en overgang fil fra September som ikke har blitt oppdatert. Når jeg trykker på Download, så får jeg: Det vil ta noen få minutter og noe annet, så trykker jeg X. Så skjer det ingenting. Har noen samme problemet, og er det noen som kan hjelpe meg? -Raste Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er det kun stalloppdateringer eller har de fikset på bugs og? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det er kun stalloppdateringer tror jeg. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) **posten flyttet til mere relevant tråd** Endret 19. februar 2008 av hardkjerne Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 hardkjerne skrev: Noen som har en oversikt over overganger de har fått/ikke har fått med seg i norsk tippeliga (jeg er spesiellt interessert i brann selvfølgelig )? Kanskje du skal lete litt rundt på nettet eller dne linken som sto i førsteposten? Så kan heller folk svare på det jeg har problem med Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fikk lastet ned oppdatering i dag, ikke gå på nedlasting av squad, men gå på online match. Da oppdaterte min seg automatisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 hardkjerne skrev: Fikk lastet ned oppdatering i dag, ikke gå på nedlasting av squad, men gå på online match. Da oppdaterte min seg automatisk. Ja, jeg fikk det til da. Hvorfor går det ikke på Squad egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå