Nessi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har ett 8gb apacer sd-minnekort, tok bortimot 400 bilder da jeg var på tur til Hong Kong, og mens jeg tok bilder ble minnekortet av seg selv .raw format, jeg får ikke tilgang i heletatt til sd-kortet, jeg finner det i Min Datamaskin, men når jeg trykke på det får jeg følgende melding: " Sett inn en disk i Stasjon I:." Jeg har prøvd å med følgende programmer uten å lykkes: Getdataback ntfs,virtual lab og irecovery. getdataback og virtual lab fikk jeg ikke muligheten til å scanne sd kortet, mens iRecovery fant kortet, men det begynner ikke å søke, står fast på 0%. Det er mange veldig viktige bilder her, tørr ikke satse på hurtigformatering og så recovery. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ibas.no Både kunnskap og pris anbefaler en titt. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Virkelig ikke en "egen" måte å få til dette på? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ingen som har peiling, hjelp mottakes med stor takk! Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. Usikker på hvordan det går når du ikke kan lese fra kortet. Vet ihvertfall at det finnes programmer som finner igjen filer på kort som er slettet eller formatert. Du kan jo se litt på noen av disse programmene: PhotoRec Recuva data recovery (ikke gratis) Viktig å ikke skrive noe mere på kortet, sett gjerne på skrivebeskyttelsen før du begynner, så du ikke lager mere skade. Lykke til, og kom gjerne med tilbakemelding på hvordan det gikk. Nettulf Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har lest om dette før. Stikk innom AKAM's del av forumet og spørr der, mener fyren fikk det fiksa... Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 link? finner det ikke, er det personen AKAM du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå