iCar Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kom plutselig over denne nå: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent En helt greit surfemaskin vil jeg påstå, husker Netshop kjørte noe tilsvarende tildbud for 1-2 uker siden, åssen er den sammenlignet med den pcen(som visstnok ikke kommer igjen til salgs) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 denne er bedre og billigere. http://zepto.no/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 denne er bedre og billigere.http://zepto.no/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 Denne sparer du til og med 1337 kr på å kjøpe Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Lefdal sin er med Vista, Zepto sin er uten OS. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) denne er bedre og billigere.http://zepto.no/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 Denne sparer du til og med 1337 kr på å kjøpe Billigste Vista koster vel rundt tusen lapp, pluss frakt osv... Blir kanskje ikke så billig likevel. Maks kun 1stk pr kunde, mens det så ikke ut som om det var noe begrensing hos Lefdal samt du kan hente selv og spare på frakt. Edit, så nå at Zepto var uten WIFI og hadde kun CD-brenner med DVD, mens Lefdal sin har WIFI samt DVD-brenner Endret 18. februar 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Zapto sin har ikke trådløst nettverk for den prisen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Toshiba var vel den Netshop solgte billig. Husker ikke om det er samme modell, men det er omtrent samme spec i alle fall. Billig er det. En helt kurrant pc til alt mulig, bortsett fra spill, og det trenger ikke alle. Lurer på å kjøpe meg en sånn som NR 2 laptop. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Husk å kjøpe 1GB minne til... 512 MB holder ikke til Vista. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kan være like så greit å stappe inn 2GB. Koster ca 175kr pr GB med DDR 2 i SO-DIMM. 512MB vil være så å si nesten ubrukelig å kjøre Vista på, både med og uten Aero- Lenke til kommentar
coban Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Toshiba var vel den Netshop solgte billig. Husker ikke om det er samme modell, men det er omtrent samme spec i alle fall. Billig er det. En helt kurrant pc til alt mulig, bortsett fra spill, og det trenger ikke alle. Lurer på å kjøpe meg en sånn som NR 2 laptop. Den som netshop solgte var uten trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Toshiba var vel den Netshop solgte billig. Husker ikke om det er samme modell, men det er omtrent samme spec i alle fall. Billig er det. En helt kurrant pc til alt mulig, bortsett fra spill, og det trenger ikke alle. Lurer på å kjøpe meg en sånn som NR 2 laptop. Den som netshop solgte var uten trådløst nettverk. Nei,det stemmer ikke. Den hadde både WLAN og Vista. Les her. Lenke til kommentar
coban Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Toshiba var vel den Netshop solgte billig. Husker ikke om det er samme modell, men det er omtrent samme spec i alle fall. Billig er det. En helt kurrant pc til alt mulig, bortsett fra spill, og det trenger ikke alle. Lurer på å kjøpe meg en sånn som NR 2 laptop. Den som netshop solgte var uten trådløst nettverk. Nei,det stemmer ikke. Den hadde både WLAN og Vista. Les her. Beklager, jeg har sett feil - det er Zepto sin bærbare pc som ble levert uten WLAN, men man kan kjøpe det i tilleg for 644,- Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 644 for min-PCI Wlan? Så komplett solgte et MSI Kombo blåtann og wlan for 149kr.... Lenke til kommentar
coban Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 644 for min-PCI Wlan? Så komplett solgte et MSI Kombo blåtann og wlan for 149kr.... Nja, det stod ikke hva slags løsning det var. Men jeg gikk inn på Zepto sine sider og trykte "legg til" - minnte meg litt om dell sine websider så jeg tror det var noe integrert i selve maskinen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det stemmer, regner med at det med slike ekstrautstyr de vil tjene penger, akkurat som dell gjør. Bare at dell er værre. Skulle ha mer minne til min dell, fant ut at minnekort fra dell.no var 3 ganger så dyrt sammenlignet med andre butikker. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 denne er bedre og billigere.http://zepto.no/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 Denne sparer du til og med 1337 kr på å kjøpe HUSK Å KJØPE BULLGUARD ANTIVIRUS! Christ, hadde ikke tatt det om jeg hadde fått det gratis :!: Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er ufattelig mye søppel programware man skal bli prakket på. Jeg sverger ikke til noe annet enn Kaspersky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå