Caze Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg reklamerte på en transaksjon helt i begynnelsen av året. Transaksjonen var gjennomført nyttårsaften klokken 02.58 på et utested i byen jeg bor. Jeg var hjemme på nyttårsaften, så jeg reklamerte på dette til banken min. De kontaktet Teller som er ansvarlig for VISA-transaksjoner i Norge og Teller har bedt om dokumentasjon fra utestedet. De har nå fått snart 2 måneder på seg, siden jeg reklamerte. Fristen for utestedet var 14.02. Jeg purret på banken og spurte om status og da fikk jeg dette svaret: "Hei igjen, fikk nå tilbakemelding fra Teller AS, om at det dessverre ikke er noe nytt i saken. Saksbehandler har kun fått bekreftelse på kopibestillingen. Han forsøker nå å be om tilbakeføring av beløpet og da er fristen satt så langt fram som 12.04.08. Så dette tar tid, hvis ikke brukerstedet reagerer og gjør noe før det da." Er virkelig 4 og en halv måned en akseptabel behandlingstid for en reklamasjon? Og hvis det ikke er det - gidder jeg å dra dette til Forbrukerrådet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nå er det vel strengt tatt bankklagenemda du skal dra dette til, ikke forbrukerrådet. Men ja, 4 måneder er ikke uhørt for denne type saker utfra hva jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå