Gå til innhold

4 måneders behandling på VISA-reklamasjon


Caze

Anbefalte innlegg

Jeg reklamerte på en transaksjon helt i begynnelsen av året. Transaksjonen var gjennomført nyttårsaften klokken 02.58 på et utested i byen jeg bor. Jeg var hjemme på nyttårsaften, så jeg reklamerte på dette til banken min. De kontaktet Teller som er ansvarlig for VISA-transaksjoner i Norge og Teller har bedt om dokumentasjon fra utestedet.

 

De har nå fått snart 2 måneder på seg, siden jeg reklamerte. Fristen for utestedet var 14.02. Jeg purret på banken og spurte om status og da fikk jeg dette svaret:

 

"Hei igjen, fikk nå tilbakemelding fra Teller AS, om at det dessverre ikke er noe nytt i saken. Saksbehandler har kun fått bekreftelse på kopibestillingen. Han forsøker nå å be om tilbakeføring av beløpet og da er fristen satt så langt fram som 12.04.08. Så dette tar tid, hvis ikke brukerstedet reagerer og gjør noe før det da."

 

 

Er virkelig 4 og en halv måned en akseptabel behandlingstid for en reklamasjon? Og hvis det ikke er det - gidder jeg å dra dette til Forbrukerrådet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...