Gå til innhold

Hvilken optisk mus burde jeg kjøpe???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hopp en prisklasse opp og kjøp denna : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl

Ikke trenger du bytte batterier 1 gang i uka ettersom den kommer med oppladbare batterier og en basestasjon som fungerer som lader. Den er dog litt tung og du bruker kanskje litt tid på å bli vant med den. Men alt i alt ei veldig god mus.

Hvis du vil vite mer om den anbefaler jeg ett kjapt søk på google ;-)

Lenke til kommentar
Hopp en prisklasse opp og kjøp denna : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl

Ikke trenger du bytte batterier 1 gang i uka ettersom den kommer med oppladbare batterier og en basestasjon som fungerer som lader. Den er dog litt tung og du bruker kanskje litt tid på å bli vant med den. Men alt i alt ei veldig god mus.

Hvis du vil vite mer om den anbefaler jeg ett kjapt søk på google ;-)

**** heller! :evil: hater alt som er trådløst... batterier.. problemer på lan`s.. har jeg hatt ihvertfall.

kjøp mx500 eller intelli3.0 kan ha en func musmatte også.. sinnsyk bra! :D

Lenke til kommentar

Det var det de sa på testen av MX 700, her i hw.no Den er for tung, og det er nesten bedre med MX500.

Det er litt sant det med de 3 tastene ved scrollen, men jeg bruker de ikke, legger ikke inn software, da hurtigtastene ikke virker i cs etc...

Det eneste jeg savner med det er window-knappen, omtrent som alt + tab

Lenke til kommentar
Nei kjøp heller enten Logitech MX300 eller MX500. Har MX500 og er dritt fornøyd.  :woot:

Ja, mx 500 ruler biffen, har den selv, og har prøvd mx300, den er ikke like god, mx500 er veldig kjekk når jeg surfer, kan bare bla fram og tilbake med den. God spill mus er den og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...