daemonphilos Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 To programmer krever tillatelse for å starte. Hvordan slipper jeg og gi tillatelse hver gang? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det går ikke an å bare gi enkelte programmer alltid tilgang uten spørsmål om tillatelse. Enten alle eller ingen. Hadde dette problemet selv med et antivirusprogram, men byttet til et som støttet vista og da trengtes det ikke å gi tillatelse lenger. Noen "løsninger": -Vent på en oppdatering av programmet som ikke trenger admin tillatelse. -Bytt til et annet program. -Få vekk programmet fra oppstart hvis du ikke egentlig trenger å ha det der. -Slå av brukerkontrollen (mer drastisk enn du kanskje tror, kan skape andre problemer). Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 -Få vekk programmet fra oppstart hvis du ikke egentlig trenger å ha det der. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) enten -let i programmets options etter en innstilling som tar det vekk fra oppstart (prøv dette først) eller -skriv msconfig i startmenyen, der kan du forandre på bl.a. startup Endret 19. februar 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 enten-let i programmets options etter en innstilling som tar det vekk fra oppstart (prøv dette først) eller -skriv msconfig i startmenyen, der kan du forandre på bl.a. startup Tror programmene er drivere...Kommer i alle fall ikke noe vindu opp. Problemet er at jeg ikke finner de i msconfig. skytel.exe rdhcpt.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå