Bjorhus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har siste gen. av Nano, og lurer på om det er mulig å slå av lyset på skjermen når den er koblet til datan, under lading? Står på konstant hos meg under synk. /T Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Har lett litt i itunes, men finner ikke noen innstillinger der for lyset.... Anyone? =) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sjekk lysinnstillingene på den(altså inne på selve ipoden) Hvis du stiller du så lyset slår seg av etter 20 sekunder(eller 5 sekunder for den del) tror jeg den skal gjøre det når den lades også Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Sjekk lysinnstillingene på den(altså inne på selve ipoden)Hvis du stiller du så lyset slår seg av etter 20 sekunder(eller 5 sekunder for den del) tror jeg den skal gjøre det når den lades også Har gjort det, den står på 10s. men står konstant på under lading/synk. Snoooooodig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå