pekka1991 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ser ikke på dette som noe værre en å skrive "vask meg" ol på en bil. det er jo heller ikke vanskelig å få bort, men for din egen skyld er det lurt å ikke velge den sinteste eieren du finner. er ikke sikkert han er enig med deg i at det er fint. men det værste som kan skje deg er vel at du må vaske hele veggen Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg kan aldri tro at du vil ha vansker med å finne en huseier som lar deg få lov til dette hvis du spør (litt pent). Lenke til kommentar
nets Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Til spørsmålet ditt: Eieren av en vegg har - som utgangspunkt - eksklusiv rett til å råde over veggen. Det er han som bestemmer over den. I dette ligger at du ikke har den ringeste rett til å vaske den. I praksis er dette ikke noe problem, idet eieren må være temmelig pussig anlagt for å slå ned på slikt. Og du kan være trygg på at politiet vil riste på hodet om eieren protesterer. USA anyone ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal gjøre det snart Hva trenger jeg? Vann, såpe og klut? Hvilken type såpe? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei!! Jeg ble rett og slett inspirtert da jeg så kort dokumentar om vaskegraffiti (reverse graffiti) på discovery, så jeg har tenkt å lage reklame i vaskegraffiti på skoleoppgave. Media og kommunikasjon VK2. Jeg skal lage silhuett ved å bruke duct teip, så vasker jeg inni. Jeg kan trenge litt råd og tips hvordan det kan funke. Vann, klorin og klut, er det nok? Trenger jeg mer? Har noen innspill? Jeg tar imot alle spennende forslag Mvh Fox Lenke til kommentar
Joney Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal gjøre det snart Hva trenger jeg? Vann, såpe og klut? Hvilken type såpe? Prøvde litt sammen med en kamerat, på en gammal mur. Vi brukte såpev på sprayflaske, og en gammel oppvaskbørste samt skylte med vann etterpå. Resultatet blei ganske genialt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bilde? hvilken slags såpe brukte du? Jeg har tenkt å bruke klorin. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Bilde? hvilken slags såpe brukte du? Jeg har tenkt å bruke klorin. Brukte faktisk kjøkkenrens eller noe sånt. Endret 27. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bilde? Åssen lagde du? med papir rundt? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Bilde? Åssen lagde du? med papir rundt? plast sjablong, skal se om jeg får tatt bilde Lenke til kommentar
kimman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kan du gi en nærmere forklaring på hva du mener med plast sjablong? En tynn plast plate som du klipper ut? Eventulet, hvor får du tak i denne plast sjablong? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Kan du gi en nærmere forklaring på hva du mener med plast sjablong? En tynn plast plate som du klipper ut? Eventulet, hvor får du tak i denne plast sjablong? Jeg brukte materiale ala en transparent. (sånn lærere bruker på overhead) Klippet ut mønsteret og fikk en kamerat (edit: nts forøvrig, se under) til å holde, mens jeg skrubbet. Endret 28. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
nets Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Det er lurt å ta med oppvaskhansker tenker jeg, blir ganske skittent når man holder på. Og det er så tidlig på året at det ikke er så varmt heller så ekke så digg med kalde hender når man står å holder på ( tar gjerne et minutt eller 2 for å bli ferdig med en sjablong for at den skal bli tydelig og bra). Kansje moderator kunne flyttet tråden til riktig kategori? Begynner å gå litt off-topic nå. Endret 28. februar 2008 av nts Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Heisann, lurer på om det er ulovlig med "vaske graffiti"?Det går egentlig ut på å finne en vegg som har blitt skitten etter årevis med vær og vind, og rett og slett legge på en sjablong og vaske vekk skitten så den former et mønster. Noen som kan svare på dette? Ble ikke dette brukt i en sketsj i "Uti vår hage 2"? Genialt show, kansje du kan kontakte de. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Heisann, lurer på om det er ulovlig med "vaske graffiti"?Det går egentlig ut på å finne en vegg som har blitt skitten etter årevis med vær og vind, og rett og slett legge på en sjablong og vaske vekk skitten så den former et mønster. Noen som kan svare på dette? Ble ikke dette brukt i en sketsj i "Uti vår hage 2"? Genialt show, kansje du kan kontakte de. Vi har vel fått svar på dette kan du si Endret 28. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kan vi få bilde snart? >.< Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg skal lage imorra, så dere kan se bilder hvis det bilr vellykket Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har testet litt idag med salmiakk, så ganske bra ut. Men kunne ikke se det endelige resultatet, pga våt. Skal sjekke imorra, men det så ganske bra ut. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Kan vi få bilde snart? >.< Glemmer alltid å svinge innom muren etter skolen :!: Gidder ikke å dra tilbake.. Endret 29. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
Exodyssey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fet den. Det du burde gjøre er å lage deg stenciler som du kan vaske med. Basically det du trenger er en stålbørste som er fin å bruke til det underlaget du skal vaske på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå