mindor Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan er kvaliteten på ASUS bærbare ? Bygge kvalitet? Kvalitet på komponentene ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en ASUS A8Js (1 år gammel) og kvaliteten på den er middels. Den har vært på reparasjon en gang grunnet sprukket skjermfeste og andre feil på kabinettet. Det oser ihvertfall plast over min. Kvaliteten på komponentene vil jeg si er meget bra. Har ikke opplevd noen problemer med innmaten. Husk at ASUS har en del bærbare så kvaliteten (osv) varierer nok litt (etter prisklasse o.l.) Lenke til kommentar
hevih Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 På min ASUS G1S er byggekvaliteten super!! =) det stemmer sikkert som sagt at kvaliteten varierer etter pris, men kan ikke uttale meg om andre modeller enn denne.... hvilken modell tenker du på? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en Asus F3Sr, og der synes jeg chassis virker stabilt og ikke har noen billig plastikkfølelse. Ettersom jeg har blitt kjent med Asus fra laptop til HK, synes jeg de har valgt gode leverandører av komponenter osv. Så alt i alt synes jeg Asus leverer bra varer. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en Asus F3E og er superfornøyd med den(har bare hatt den ett par måneder da men) Byggekvaliteten er bra (mye bedre enn på min gamle fsc amilo pa1510) og kvaliteten på komponentene virker også svært bra Lenke til kommentar
mindor Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg har tittet på denne er på jakt etter 14" med gode spec. F8SP-4S006C http://www.psdata.no/ps.asp?it=137800&mlevel=200201 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå