bjer Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg ønsker å se film fra PC-en og overføre bildet til tv. Bruker S-Video tilkobling - se ved lagt bilde. Jeg får opp pc-skjermbildet på tv med farger, men når jeg kjører film vises kun svart i vinduet der filmen kjører (se vedlegg). Jeg har prøvt full skjerm og "tv-knappen" på PC-en som gjør at en kan velge å overføre til tv eller ikke. Ingenting hjelper. Alt har gått greit tidligere, men dette er et annet tv. Hva kan jeg gjøre? Endret 18. februar 2008 av bjer Lenke til kommentar
Rufsen68 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 du har sansynligvis flere kanaler til denne overføringen. Prøv å bla ned et hakk i forhold til den av\ext kanalen du bruker. På min philips er det i hvert fall sånn, på luxorèn min velger den selv. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mener enkelte skjermer bare kan vise VMR9 (?) på en skjerm Sett TV-en som primær. Lenke til kommentar
bjer Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Mener enkelte skjermer bare kan vise VMR9 (?) på en skjerm Sett TV-en som primær. Ja jeg er redd for at det er tv som ikke takler overføringen. Men det som er så merkelig er at dersom jeg kjører filmene i QuickTime så funker det fint! Har prøvt med VLC, WMP og Nero tidligere. Så da blir alternativet å konvertere filene slik at de kan vises med QuickTime Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er ikke TV-en, men skjermkortet. Som sagt: Sett TV-en på som master (?) eller kjør bare på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå