AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Heisann! Lurer på om det er noen som veit om noen sider på nettet hvor jeg kan laste ned GH3 sanger gratis? Enten via PS3, eller via PC, og bare øverføre det til PS3'n. Går dette an? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nå er ikke jeg helt inni Guitar Hero (og hvorvidt det eksisterer noe gratis til dette spillet), men til de som svarer her så vil jeg minne om retningslinjene angående piratkopiering, og at det vanker smekk på pungen for dette. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det finnes gratis sanger på PSN, men jeg vil gjerne laste dem ned via PC, og overføre dem til PS3, da jeg ikke har nett der PS3'en står. Noen steder hvor jeg kan laste ned sanger? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dream On skal være gratis frem til i dag. Sang av Aerosmith. Den er gratis grunnet annonseringen av det kommende GH-spillet GH: Aerosmith Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hvor laster jeg isåfall ned dette? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 USA's Playstation store Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Via PS3'n? For hadde vært knallbra om jeg kunne ha gjort dette via en PC.. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg lastet ned noen gratis Battle Pack fra PSN, og installerte det. Da installasjonen var ferdig så jeg ikke noe mer til Battle Pack'n? Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er det slik at man ikke kan laste ned sanger fra US-store dersom man har EU-versjon av GH3? Som vhordnes så lasta jeg ned en sangpakke derfra, men fikk den aldri opp i spillet.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg lastet ned noen gratis Battle Pack fra PSN, og installerte det. Da installasjonen var ferdig så jeg ikke noe mer til Battle Pack'n? Hvor finner jeg det? Under Downloaded songs når du velger sanger. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg lastet ned noen gratis Battle Pack fra PSN, og installerte det. Da installasjonen var ferdig så jeg ikke noe mer til Battle Pack'n? Hvor finner jeg det? Under Downloaded songs når du velger sanger. Ligger ikke der nei. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg lastet ned noen gratis Battle Pack fra PSN, og installerte det. Da installasjonen var ferdig så jeg ikke noe mer til Battle Pack'n? Hvor finner jeg det? Under Downloaded songs når du velger sanger. Ligger ikke der nei. Den skal i alle fall gjøre det hvis du har innstallerte den. Har noe med US og EU versionene i alle fall Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg lastet ned noen gratis Battle Pack fra PSN, og installerte det. Da installasjonen var ferdig så jeg ikke noe mer til Battle Pack'n? Hvor finner jeg det? Under Downloaded songs når du velger sanger. Ligger ikke der nei. Den skal i alle fall gjøre det hvis du har innstallerte den. Har noe med US og EU versionene i alle fall Ja, det er sant. Jeg lastet ned fra US og den funket ikke. Alle add-ons fra US store funker ikke på europeiske ps3. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Trodde dette tilbudet med Dream On skulle være for EU Store også jeg. Europeiske Marketplace (360) hadde i hvert fall sangen. Nå er det jo uansett for sent :/ Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det slik at man ikke kan laste ned sanger fra US-store dersom man har EU-versjon av GH3? Som vhordnes så lasta jeg ned en sangpakke derfra, men fikk den aldri opp i spillet.. Man kan laste ned sanger fra US, men de funker ikke på EU-versjon. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette er PC-versjonen av PS-Store: http://store.playstation.com/ Ligger mest PSP stuff der, tror ikke du finner noe for GH3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå