Gå til innhold

Intranettløsning for lan-party


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en intranett-løsning for et dataparty. det bør innegholde funksjoner som news, time schedule, muligheter for bruker/clan/tournament-registrering el.l. Har trålet gjennom sourceforge.net etter løsninger, men ingen som fungerer 100%, så lurer på om noen vet av et system de synes fungerer greit :) noe jukebox-opplegg hadde også vært kult..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet er det to løsninger på SourceForge som "fungerer". OSGlobeLAN, som hovedsaklig er utviklet av meg, og et tysk system jeg aldri har fått til å virke (noe av grunnen kan være at standardspråket er tysk, og jeg har aldri hatt tysk, så jeg måtte gjette meg frem til hvordan jeg fikk engelsk).

 

OSGL er egentlig gammelt og fungerer, men ikke slik jeg vil at det skal fungere etter at GlobeLAN offisielt ble en organisasjon og medlem av Hyperion. Har du noen spørsmål til hvordan det fungerer, så kan du spørre meg, så skal jeg se om jeg kan få det inn i systemet, men er ikke prioritert på den gamle versjonen.

 

Oh, and jukebox: Ampache ;)

Lenke til kommentar

OSGL2 ligger i SVN, men er ikke brukbart ennå. Hovedgreia jeg har jobbet med er webbasert administrasjon av kartet (kartet ligger med X/Y-koordinater i SQL, og har forskjellige "typer"). Ikke programmert noe på det siden november tror jeg. Mulig jeg kommer til å kode endel på TG når jeg har litt bedre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...