Gå til innhold

Teller det at jeg har en "ikke vurdert" karakter på vitnemålet mitt til jobbsøking

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en "ikke vurdert" karakter på vitnemålet mitt. Teller dette til jobbsøkning? Grunnen til at jeg fikk ikke vurdert var fordi jeg var borte på en prøve, og at jeg skifta fag halveis i første termin. Nå har jeg en 4+ i faget; faget jeg snakker om er matte. Videre går jeg vg2 studiespesialisering, og jeg har tenkte å søke butikkjobber og lagerjobber.

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan dessverre ha direkte innvirkning på innkallingen til et eventuelt intervju. Når du har kommet deg på intervju, så har de bestemt seg for at du kan utføre jobben, og sjekker nå om du er den riktige personen for den, altså alt går på person.

Lenke til kommentar
Det burde du ikke! Da kommer du i forsvarsposisjon, og det er aldri attraktivt. Forsøk heller å fremhev hvorfor de bør ansette deg, og hva du er flink til! (Blir kanskje litt ironisk å skrive at du er skoleflink i søknaden hehe)

I søknaden min har jeg skrevet hvorfor jeg har den karakteren. I tillegg har jeg skrevet om mine positive erfaringer og min tidligere arbeiserfaring.

Endret av Faktum1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...