Faktum1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei Jeg har en "ikke vurdert" karakter på vitnemålet mitt. Teller dette til jobbsøkning? Grunnen til at jeg fikk ikke vurdert var fordi jeg var borte på en prøve, og at jeg skifta fag halveis i første termin. Nå har jeg en 4+ i faget; faget jeg snakker om er matte. Videre går jeg vg2 studiespesialisering, og jeg har tenkte å søke butikkjobber og lagerjobber. Takk for svar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det lureste er nok å forklare situasjonen, så skulle vel det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 det spørs vel egentlig hva slags jobb du søker men er det ekstrajobb ved siden av skolen ser jeg ikke greia med at det skal være noe problem. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for svar. Det er til en sommerjobb. Lenke til kommentar
turbz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det kan dessverre ha direkte innvirkning på innkallingen til et eventuelt intervju. Når du har kommet deg på intervju, så har de bestemt seg for at du kan utføre jobben, og sjekker nå om du er den riktige personen for den, altså alt går på person. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hva hvis jeg skriver noe om det på jobbsøknaden? Lenke til kommentar
turbz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det burde du ikke! Da kommer du i forsvarsposisjon, og det er aldri attraktivt. Forsøk heller å fremhev hvorfor de bør ansette deg, og hva du er flink til! (Blir kanskje litt ironisk å skrive at du er skoleflink i søknaden hehe) Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Det burde du ikke! Da kommer du i forsvarsposisjon, og det er aldri attraktivt. Forsøk heller å fremhev hvorfor de bør ansette deg, og hva du er flink til! (Blir kanskje litt ironisk å skrive at du er skoleflink i søknaden hehe) I søknaden min har jeg skrevet hvorfor jeg har den karakteren. I tillegg har jeg skrevet om mine positive erfaringer og min tidligere arbeiserfaring. Endret 19. februar 2008 av Faktum1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Kjære deg, jeg tror ikke firmaet du søker sommerjobb hos bryr seg. De kommer ikke til å se på vitnemålet ditt uansett, så du trenger ikke nevne det. Endret 20. februar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skrev bare at jeg var stor, sterk og omgjengelig i jobbsøknaden min. 12 000 i lomma når ferien var over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå