Bakke Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sylvester Stallone har nettopp blåst nytt liv i både Rocky og Rambo. Nå retter han oppmerksomheten mot "Cliffhanger". Les mer Lenke til kommentar
OEH Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Utrolig hvor aktiv den mannen har blitt på film fronten igjen. Kan bli morsome å få et gjennsyn med cliffhanger hvis det blir gjort riktig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bah, uten John Lithgow som skurk blir hele filmen bare søppel Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Haha, digger hvordan Sly årner opp om dagen. Bra jobba! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sylvester, tok du for mye Møllers tran? Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Spanande! Jeg er nemlig en av de raringene som setter Cliffhanger høyere enn både Rocky og Rambo=) Noen som veit noe mer om filmen? Regner med at det blir en oppfølger, og ikke en remake... Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sylvester, tok du for mye Møllers tran? Nettopp Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Spanande! Jeg er nemlig en av de raringene som setter Cliffhanger høyere enn både Rocky og Rambo=) Noen som veit noe mer om filmen? Regner med at det blir en oppfølger, og ikke en remake... Det blir nok en oppfølger som de andre filmene, ja Noe mer info om filmen finnes nok ikke enda; Stallone er ikke kommet lenger enn at han forhandler med studioet Sony om å lage filmen, "Cliffhanger 2: The Dam". Endret 18. februar 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "...tre bokser som hver er fylt med hundre millioner dollar" dette er en liten feil, da de 3 koffertene inneholder hundre millioner dollar totalt. men utover det så må jeg si at han velger bra filmer å lage oppfølgere av. jeg kjøpte selv cliffhanger rett før jul og håper at rambo kommer på en kino nær meg snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg